am la activ mai mult de 40 de ore de nesomn si aproximativ 4000 de ganduri, conversatii si evenimente stocate in cap, gata sa rabufneasca.
oamenii nu stiu sa faca alegeri, nu sunt drepti, nici ei cu ei, nici altii cu ei, nu stiu sa se aprecieze , dar nici sa aprecieze si mai totul pare injust. si in aceste conditii ce ar trebui sa facem? sa ne culcam pe o ureche, pentru ca e clar ca norocul nu ti-l faci si ca daca unii doresc sa iti puna bete in roate cu siguranta vor reusi, sau sa ne chinuim si sa ne luptam, crezand ca simplul gand ca am incercat care ne ajuta sa adormim noaptea, ne va da putere pentru a o lua de la capat a doua zi?
nu voi da un raspuns, nu il am, nici nu voi lansa ipoteze. doar voi povesti.
cine detine informatia castiga. aceasta este concluzia sau ,altfel spus,rezumatul tuturor lucrurilor petrecute,atat in capul meu, cat si in afara lui, in ultimele multe luni din viata mea. poate ca de asta sunt eu studenta la jurnalism: pentru ca vreau sa detin informatia.
daca stii prin ce a trecut o persoana de-a lungul vietii sale poti sa o cunosti, sa ii intelegi reactiile, spusele si chiar sa le anticipezi pe urmatoarele, poti evita paranoia, neincrederea,jocurile,dezamagirile,durerea,tristetea,poti crea momente de fericire,experiente de neuitat sau distruge tot. eu vreau doar sa ma plimb sub lumina galbena a stalpului, pe aleea mea brodata cu tei , in racoarea unei seri de vara si sa memorez.
eu vreau sa nu uit niciodata. asa ca am sa scriu.
