te-am auzit cum imi bateai in usa. din ce in ce mai insistent. sau poate erau doar gandurile mele lovindu-se de craniu,incercand sa evadeze si sa devina realitate.
tu nu aveai cum sa vii,te-am lasat in urma si-ai ramas acolo.
imi infloresc visele ca mucegaiul. imi cotropesc mintea si nu ma lasa in tihna. ti-au adormit pe buze sentimentele de nu mi le mai spui? te-am sarutat de-atatea ori crezand ca vor veni la mine. dar iata-le : intarzie.
si am ochii plini de ace. si trup de foc, ca sa le-ncinga,ca sa ma doara. nu-mi place zambetul. as vrea sa il rad cu lama de pe fata si sa iti desenez cu sange niste colturi inclinate a dezamagire. as vrea sa iti bat optimismul in cuie, cu lemne peste el, sa il striveasca si sa putrezeasca de la umezeala. caci se anunta ploi in ochii mei . ca m-ai facut sa cred.
si zbiara paranoia mea, ma zgarie pe inima ca patinele pe gheata. se-nghesuie culori otravindu-mi aerul. esti ca fumul ‘necacios si as-vrea sa pleci.
am fost corigenta la chimie, cum sa iti inteleg eu romantismul asta …(?)
