viata mea e asemenea ciorapilor mei de matase : rupti,gauriti si cu firul tras,agatati de toate bancile pe care m-am asezat, care s-au incapatanat sa nu-mi dea pace si sa traga de mine inapoi. acum port cate doua perechi, aratand amandoua aproape la fel si ma duc la party’uri. am impresia ca arat interesant si ca sunt ‘cul’. si chiar par..la prima impresie. dar daca stai sa te gandesti: ce sunt (eu) de fapt? doar niste ciorapi rupti.
ma penetreaza paranoia asta mai tare decat orice penis. si de data asta doare. ai vazut filmul „killing me softly” (2002)? eu toata sunt ca scena aia de dragoste dintre Alice si Adam de la cabana. Doar ca paranoia mea o sa ma sugrume cu panglica alba pana la capat. Si n-o sa-i pese.
Asa ca ia-ma,inghite-ma, ia-ti proteinele din mine si varsa-ma apoi in toaleta, caci n-a mai ramas nimic.

