eu nu mint, eu nu gresesc , eu nu regret. eu sunt doar diferita. si ranesc.
si inca ma gandesc cum arr trebui sa ma simt din cauza asta. daca atunci cand eu am suferit nu a contat, atunci eu de ce ar trebui sa ma simt prost cand ranesc pe cineva? pana la urma suntem toti niste adolescenti maturi si responsabili, care isi asuma riscuri si suporta consecinte.
nu pot purta o pancarda cu „Atentie femeie rea” . imi vor rade toti in nas si ma vor daca intreba daca nu pap tot (bancul la sfarsitul postului pentru cei care nu inteleg).

eu nu mint, doar omit. moodific adevarul dupa bunul meu plac. sunt o egoista (?)
eu nu gresesc. doar perceptia oamenilor despre mine, despre norme, despre respect, despre bun simt, despre ce e bine si ce e rau e diferita.
eu nu regret, nu-mi e rusine, imi asum raspunderea si-o dreg.

eu sunt doar diferita. si ranesc

pe usa unui garaj scria cu litere mari : ATENTIE CAINE RAU!!!!!!!!!!!!in curte, un caine mic, slab pricajit.un curios intreaba: bine mai, dar de ce esti tu caine rau? raspuns: ca nu pap tot!
