nu-mi ajung neuronii sa gandesc ce simt. imi pun ppiedica singura sperand ca de data asta sa lovesc bordura, sa imi sparg capul si sa raman moarta intr-o balta de sange. am invatat sa plang din nou si nu ma bucur,desi am zis ca imi tratez prostia. pastrez in mine mii de ganduri si cuvinte, niciunele ale mele,deci toate neadevarate. se-nfiripa in mine dorinte si ambitii si-mi rade trecutul in fata cand spun ca nu sunt doar un trup.
as vrea sa ma golesc de toata sperma voastra, de sfarcurile mele intarite si de orgasmele tarzii. as vrea sa-mi dati inapoi toata placerea pe care v-am oferit-o. s-o indes in mine si sa fiu fericita. sa nu-mi mai fac trecutul prezent si sa ma sugrum cu el.
va beau pe toti ca pe un ceai prost cu un L&M de la Moldova. imi citesc viata ca pe o subtitrare in rusa la un film pe care nu l-am vazut.
imi adorm stelele de pe tavan si cad peste mine ca pietre. un suflet prost sau o minte fara suflet…
