e ora 4:30 si eu iar nu dorm. am mancat doua pizza azi (anorecsia p..ff), m-am uitat la doua filme si am baut 2 litri de mountain dew. ma gandeam sa beau si cei 2,5 litri de bere ramasi in frigider, sa ma imbat si sa sper ca voi mai dormi si eu candva anul acesta.

ma privesc cu oroare. am restante, mi-am mintit mama, am refuzat sansa de a scrie pt heavy metal magazine..de ce? inca ma intreb si eu. raspunsul meu a fost ca nu sunt suficient de buna(sau altfel spus pentru ca sunt proasta,coae). mi se pare un raspuns plauzibil avand in vedere rahaturile pe care le scriu in ultima vreme.. si nu ma refer aici doar la aurolacul meu de blog,patetic si de care nu imi pasa catusi de putin.. dar in care mai postez uneori.
ma intreb de ce sunt atat de nemultumita de mine si de viata mea. daca stau sa o analizez ajung la concluzia ca multi si-ar dori sa fie in pielea mea: sunt o studenta de 20 de ani care locuieste singura, cu un prieten care tine la ea, cu amici, viata sociala, nimicuri care iti ocupa timpul,activitati interesante..cont pe hi5 si myspace :)). practic: toate rahaturile de care ai nevoie sa fii fericit. si totusi insist sa imi complic existenta, sa nu valorez nimic pana cand nu dispare si apoi sa ii duc dorul si sa ma plang.
cred ca imi place sa ma plang, sa ma fac nefericita si nemultumita. as vrea totusi sa am putina ambitie si sa schimb ceva, daca tot nu sunt multumita. dar.. heh.. e complicat. trebuie sa depun ceva efort pt asta.. bof!
ignorance is trully a bliss. as vrea sa fiu prosta si sa nu imi pese. sa nu imi doresc decat sa ma imbrac ca o curva sclipicioasa si sa ma duc in club, sa imi unduiesc suncile si celulita sub privirile admiratoare a unor labagii cu scobitoare in gura, ochelari de soare si camasa alba.
fericiti cei saraci cu duhul! stia el ce stia grasu ala cu barba alba de sus. prostii chiar se simt ca in rai. lucky bastards! hate u!

