imi vine sa cutreier strazile, dar nu ma lasa piciorul meu slab. mi se incordeaza muschii, iar cioburile imi strapung pielea fara sa le pese. imi alearga durerea ca un copil gol pe plaja, intampinand valurile.
imi e dor de mare, de noaptea galagioasa ,de berea care ma ameteste si ma face sa ma uit. imi vorbesc din nou cu „dumneavoastra” si ma salut cand trec prin fata oglinzii de parca as fi o straina. si-mi sunt.
zambetul imi lungeste fata si se crapa asemenea cladirilor vechi, mi se intinde catre urechi, le taie inspre spatele capului si isi uneste colturile. ma lasa deschisa si vulnerabila.
sarutul tau imi cojeste coloana vertebrala si ma lasa inerta in alte brate.
as vrea imi leg o punga peste suflet si sa il sufoc.
ma frangi.
as vrea ca trenul sa ma astepte in drumul catre tine. sau sa ma scuipe afara si sa treaca peste mine cu toate rotile sale, sa imi muleze corpul de sine, iar parul sa-mi creasca imprejur si sa putrezesc acolo. as vrea sa nu mai ajung la tine, iar tu sa ma astepti. in 5 minute sa iti gasesti o alta si sa pleci razand, cu ea de mana. sa nu te uiti inapoi si sa ma vezi cum printre oase rupte,penetrandu-mi carnea , ma bucur pentru tine.
optimismul tau imi scoate ochii mari si-albastri, mi-i lasa suspendati de vene. si vin muste,se aseaza pe ei si mi-i gusta. mi-i acopera cu picioarele lor mici in resturi din alte gunoaie.
atarna ochii mei,privesc cum imi crestez sfarcurile ca nu le mai saruti. mi-as mutila tot corpul doar ca sa nu il mai adori, caci ma doare sa ma faci fericita, mai tare decat m-ar durea durerea.
