nu cred ca exista persoana mai proasta sau mai ghinionista decat mine. am pierdut 3 trenuri! cum e posibil? simplu.. primul de la 9 seara pentru ca nu aveam bagajele gata, unul la 4 dimineata pentru ca n-am vrut sa merg singura si unul la 9 dimineata pentru ca am adormit. cred ca se pune ca l-am pierdut si pe cel de la 1 pentru ca m-am trezit prea tarziu.
cred ca artmania nu e pentru mine, cred ca am primit un blestem de la prima editie sa nu ajung. cred ca era undeva ..in niste desene animate… cand eram mai mica (pt cei care ma stiu live..da..am fost si mica.. si chiar grasa!!) in care cineva spunea „am s-ajuuuuung”. asa sunt eu acum..aproape ca nici nu imi mai pasa cat stau si ce fac acolo. numai sa ajuuung!!! sa iau o piatra-n gura (de buna voie.. nu sa-mi dea cineva :)) ) si sa spun „nha bha cha-s aishi”
in alta dezordine de idei si tot din ciclu laptop/pc/windows/internet – aplicate vietii : exista un backspace si pt lucrurile pe care nu vrei sa le fi zis?
