asta e un remake al blogului meu. cum inca nu am invatat sa imi mut blogul dintr-o parte in alta, voi folosi metoda copy spate. so here it goes:

So.. here i am. daca toata lumea s-a hotarat sa isi faca blog, iar blogul meu de pe 360 a fost sters .. ca toate celelalte de altfel, m-am hotarat sa imi fac unul aici.
fara exceptie si cu nimic special, va fi plin de aberatiile mele zilnice/silnice , the usual whinning about the shitty place where i live, cu eternele alternari intre romana-engleza proasta-franceza de balta-intaliana inteligibila- spaniola hadaptata-inventii stupide-alaturari de cuvinte am’pulea- expresii pe care numai eu le inteleg (si le-ai intelege si tu daca ti-ai aduce aminte de copilarie) – greseli gramaticale (datorate vitezei cu care tastez) si litere incrucisate. pe scurt : just another blog!
cred ca cel mai corect ,pentru cei care inca nu au auzit de „faimoasa” Anorecsia de haifaiv,maispeis sau alte site’uri de unde mi-au furat toate stoarfele grase si complexate pozele si s-au dat drept mine, ar fi sa indrug 2-3 vorbe (care vor deveni paragrafe interminabile si plictisitoare) despre mine.
cred ca ar fi ok sa fac o paralela intre ce se aude despre mine si ce sunt de fapt.so.. here it goes :

  • „sunt o narcisista ingamfata „totally not true!! sunt doar ingamfata
  • „sunt proasta” – da, dar ma vindec
  • „sunt drogata” – nu in adevaratul sens al cuvantului
  • „sunt alcoolica” – glumesti nu!??! alcoolul este viata.. si viata e futai.. erm.. ceva pe acolo
  • ” im a self-cutter” – thats funny.. doar pentru ca am 2-3 cicatrici din copilarie nu inseamna ca ma tai
  • „sunt satanista” – wow. oamenii chiar cred ca exista asa ceva. lol
  • „i lie” – dont we all? doar ca eu nu ii mint decat pe ai mei.. cu cateva restante 😀 in rest sunt dureros de sincera + im not ashamed of whatever i did
  • „im a bicth” – and a rabbit on heat (noblesse oblige-bitch.. its a song..) nu sunt bitch.. doar ca.. ok.. sunt bitch.. sunt rautacioasa, sunt razbunatoare, fac faze de cacat, de calc pe cap, te bat (mai ales daca esti tip) , iti dau cu flit/umplu tot frigideru de carne/injur toti mortii/dau un sut in coaie daca imi zici ca sunt buna. dar in rest sunt in inger 🙂
  • „jicnesc” – most of the time doar fac glume rautacioase, daca etsi prost si pui botul good for you
  • „sunt falsa” – well.. the masque i wear is still mine isnt it?
  • „vreau atentie” – de la toti pulifricii, manelarii grasi, burtosii cu scame in buric, masculii cu tricouri roz si adidasi de lac! normal ca vreau atentie! we all do.. (except im the only one that admits it!)
  • „am ochi superbi” – tanannanana..oftica-te
  • „sunt urata fara machiaj” – eh..detalii nesemnificative.. poti sa-mi pui o perna pe fata :))
  • „sunt anorexica” – sutn prea grasa sa fiu o anorexia.. used to be.. i admit it! but i got over it.. maybe..

well.. suficient cu comparatiile.. mi-e sila sa ma mai gandesc ca toate barfele proaste despre mine. ideea de baza e ca.. some are true , some arent. de aici vine si selectia naturala de oameni mai apropiati decat cunostine (ca prieteni n-am decat 2) . \
some other bullshit about me later.

