imi place barbatul misogin si fara creier. ala cu mutra de taran care gandeste cu pula, dar cand vine vorba sa o foloseasca cu adevarat se da doi pasi inapoi pentru ca o are mica. genul de barbat care da cu pumnu in masa si transpira repede, care la a doua bere e beat muci , dar mai bea inca 3 ca are sange in coaie. genul ala de tip finut care chiar daca n-a mai pus gura pe alcool de 3 zile tot duhneste a posirca ieftina cand va insista sa te pupe pe obraz dupa ce s-a plimbat 2 ore pe afara la 40 de grade.
imi plac barbatii care au pete pe tricou si blugii rupti in cur pt ca sunt macho, care incearca sa te agate povestindu-ti de „tarfa aia proasta cu care am fost juma de an si pe care am inselat-o cu Vasilica_Rock in baie in timp ce isi bora matele” . genul ala de barbati care n-au auzit de cuvintul „frumoasa” , ci doar de „moama ce buna te-ai facut, sa-mi bag pula, si ce tzatze ai! imi vine sa ma duc sa dau o laba! ia intoarce-te si cu spatele..moaaama!”
imi mai plac barbatii care n-au terminat nici profesionala si vorbesc prost… dar cui ii pasa de gramatica unei limbi de cacat? genul de tipi care vor sa schimbe lumea si/sau sunt nazisti, dar care nu au fost in armata.. .
dar chiar ma fascineaza intrebarea : de unde dracu au astia bani sa se imbete zilnic?!

ah..ce bine ca m-am intors in Ploiesti.. imi era…dor!
