dupa ce m-am abtinut -cu greu- sa nu trasform postul „fml” intr-o serie lunga si plictisitoare gen „tanar si nelinistit” , am dat peste alte ganduri care imi rontaiau mintea.  asa ca i-am acordat „fml”‘ului inca un post, transformandu-l intr-o mini serie gen harry potter, cu mai putini actori, mai mult sex, dar la fel de multe intrebari si mistere de rezolvat.

mi-ar fi placut sa am si eu o bagheta magica, sa stiu incantatia potrivita ca sa rezolv lucrurile. insa ma gasesc aici, blocata doar cu creierul meu si deci,cu  nicio iesire/solutie. so i just keep on wondering: (again) de cand a devenit sexul ceva mai mult decat o imperechere pentru procrearea speciei? si cum ne dam noi, oamenii, seama daca „el” este bun sau nu? pasarilor le e simplu: cel cu penele mai colorate, care canta mai frumos si se umfla mai tare. daca stau sa ma gandesc, nici noi nu suntem mai evoluati/inteligenti. conteaza cum se imbraca, ce spune.. si cat de tare se umfla.

si totusi asta nu imi rezolva dilema. ma intreb daca oamenii chiar sunt facuti pentru a avea o familie sau societatea ne-a impregnat asta atat de adanc in subconstient incat nu ne mai dam seama? faptul ca inselam nu este oare un indiciu ca nu suntem facuti pentru monogamie si prin urmare ar trebui sa nu ne casatorim? si in plus: cine e idiotul care a inventat casatoria? ..hm..actually.. cine au fost prostii care au fost de acord cu asta?

de ce ne este atat de usor sa vorbim deschis despre tot felul de lucruri, sa spunem lucruri care dor, sa barfaim, sa ranim, sa ne batem joc, sa ne razbunam , si totusi cand trebuie sa vorbim despre ceva care ar putea sa ne faca fericiti ne inecam cu propriile cuvinte si schimbam subiectul? (maybe you all dont do that, but i sure do).

mi s-a spus de prea multe ori ca ma gandesc prea mult. si totusi sunt considerata de cunostinte una dintre cele mai impulsive persoane pe care le-au intalnit (daca nu cea mai ). cum poate cineva sa penduleze atat de mult intre extreme, cand tot ce-si doreste e sa se opreasca si sa gaseasca stabilitate (and by that i do not mean a family) si cum cineva care e atat de lenes ca mine are chef si putere sa faca atatea lucruri spontane si nebunesti? . .. am primit un comment mai devreme care imi spunea ca par ca si cum „m-as complace in situatia mea” . 2 questions pop up : 1. sunt atat de lenesa? 2. ce vrei sa spui „situatia mea” ??- does it look that bad? .. cu prima intrebare am ajuns sa ma mai obisnuiesc. a2a insa, inca ma frapeaza si ma deranjeaza si imi privesc narcisismul cum se transforma ca sailor moon in care de pericol.

so lets get this shit straight: my life does sux, i do have issues, i do want to kill myself everyday, i do see myself eaten by my own thoughts (litterally) and i do complain! but i like the way i dont like it and i dont want anyone to pitty me! im stroger that any other motherfucker out there and i could tear the whole world appart!

