e abia 12 si ma plictiseam. asa ca am facut un lucru absolut extraordinar: am dat drumu la TV. Ultima data cand am facut asta nu se inventase dolce, inca locuiam cu parintii mei, nu auzisem de OTV si pe acasa tv inca se difuzau doar telenovele. acum pe acasa tv (mandrul meu profesor de spaniola-long live las telenovelas ) [da, ma uitam, so!? fuck you!]  e o emisiune sau ceva (chiar nu stiu ce e aia dolce, dar vad ca are program ..heh.. smarty pants) care se numeste : „fara sani nu exista paradis”. asa ca teoretic mi-e-mi e scris sa ard in iad pentru ca mama natura nu a avut neste  tate si pentru mine. probabil ca singura mea scapare din infern ar fi neste silicoane! uau.

[pauza..] am descoperit o alta emisiune interesanta  si inteligenta . za uimin ov starbux (the women of starbucks). ele este neste femeie inteligente care care torna cafea in cana. dar acum este mari starlete, dive pleiboi. si cica orice femeie isi doreste sa apara in playboy. zau? stiu 3 tipe care sunt online in lista mea de mess (in care cam 30 de oameni per total) si care nu aparea. [ma numar si eu. ma am in propria mea lista de mess heh..] .

eu sunt o tipa careia in general ii place atentia. pe de o parte si a trebuit sa ma obisnuiesc cu ea datorita felului in care arat, dar nu asta e important.  insa..eu tot nu inteleg cum poate o femeie sa isi doreasca sa fie subiect de laba pentru orice taran care are bani (sau nu..si imprumuta) revista. does that really make you feel better?

