Pentru toate datile in care ranile trecului ma usturau atat de tare incat nu am putut sa vorbesc, am sa iti scriu aceste randuri.

Iti multumesc:

pentru seara in care ai stat langa mine si mi-ai soptit la ureche

pentru plimbarea din parc

pentru toate saruturile pe furis

pentru ca ai stiut sa taci si sa nu taci

pentru toate filme pe care le-am vazut.. si

pentru cele pe care nu le-am vazut

pentru ca m-ai lasat sa ascult un singur cd 2 saptamani

pentru ca nu te-ai suparat pe mine ca ti-am scris ceva gay pe toate cdurile

pentru ca ai fost amantul meu

pentru ca ne-am combinat prin niste randuri in notepad

pentru toate sucurile cu care mi-ai facut cinste

pentru toate datile in care am fost la mc

pentru plimbarea de pe malul dunarii

pentru ca m-ai invatat sa conduc

pentru ca m-ai invatat sa fac poze

pentru ca ai stat treaz atatea nopti langa mine

pentru ca ne-am luat carti impreuna

pentru plimbarea din sighisoara

pentru ca mi-ai cunoscut prietenii

pentru toat visele pe care mi le-ai interpretat

pentru toate planurile pe care ni le-am facut

pentru ca m-ai dat cu capul de masina cand am facut accident

pentru ca m-ai obligat sa mananc

pentru ca ai dansat cu mine

pentru ca  m-ai visat insarcinata

pentru ca te-ai ratacit cautand flori

pentru ca te-ai intors dupa mine la sibiu

pentru ca ti-ai lasat hainele la mine

pentru ca ai vrut sa ai poze cu mine

pentru ca ai remarcat lucruri pe care nici alte femei nu le-au vazut

pentru ca miroseai mereu asa frumos

pentru ceas

pentru ca ma daramai cu optimismul tau

pentru ca radeam de „aia”

pentru ca te-ai uitat inapoi cand m-am urcat in tren

pentru ca mi-ai luat tigari

pentru ca m-ai lasat sa racesc la sibiu

dar mai ales iti multumesc pentru ca m-ai luat in brate, ca ai dormit cu mine, ca m-ai sarutat atat de frumos, ca m-ai ascultat si m-ai iertat, ca ai avut incredere in mine si ca ai vrut sa ma faci fericita!

you really seemed to know the ghost in me! and i do love you!

but now i must go!

