sunt om caruia ii plac cuvintele, dar cu siguranta nu sunt un om de cuvant!

sunt un om care stie sa tina un secret. uneori si eu sunt un secret pentru mine, dar pe mine cine ma tine?

sunt un om care isi tine promisiunile. mai putin cele fata de mine.

sunt un om,dar doar atat.

sunt impulsiva,sunt trista, sunt fericita,sunt copilaroasa,sunt o scarba,sunt rece,sunt goala,sunt zambitoare,sunt manipulatoare,sunt sireata,sunt sincera,sunt amuzanta,sunt narcisista,sunt fermecatoare,sunt o curva, sunt alcoolica,sunt drogata,sunt o viitoare jurnalista,sunt egoista,sunt infumurata,sunt prietena cuiva,sunt o fosta si o viitoare iubita, sunt doar un om.

dupa nenumarate suturi in posterior (pentru ca la mine pe blog nu se foloseste cuvantul „cur„) ajungi sa nu mai ai de ales. sau poate doar eu ajung. (doamne ce as vrea sa mai ajung.candva.intr-un final!) . eu stau si privesc cum in jurul meu se construiesc ziduri,neputincioasa. e ca atunci cand in fata blocului tau, la 8 dimineata, dupa o betie crunta, cativa muncitori asudati si burdosi iti sparg asfaltul cu picamerul. sunt foarte putine momente in care imi deschid chestia aia sfrijita ca o stafida,ah,inima, si spun exact ceea ce simt. reactia pe care am primit-o a fost aceeasi pe care ai primi-o de la muncitori: ti se rade in fata si isi continua munca. poate doar frustrarea  e ceva mai mare.

