m-am plimbat pana acasa. aveam nevoie de aer.simteam ca ma sufoc in mine. avam prea multe ganduri pe drum. nu-mi doream decat sa ajung acasa si sa beau o gura de apa sa ma linistesc, sa imi deschid documentul in care mai nou mi le astern (this is my way of making a bed,cause apparently i’m no good in making a home/family). dupa care am inceput sa scriu pe aici. nedormita de vineri si deci cu mult alcool inca in sange, am avut un lapsus. urmarea este primul zambet al dracului de sincer in cateva zile, urmat de un ras copios de 5 minute. adevarul e ca nu stiu daca e chiar atat de amuzant sau doar aveam eu nevoie sa fac asta. anyway, here’s the reason i laughed today :

AnOrecsiA BuTTerFlY: buna
Hadnagy Laszlo: buna
AnOrecsiA BuTTerFlY: stiu ca e 2:30 dimineata
AnOrecsiA BuTTerFlY: dar
AnOrecsiA BuTTerFlY: am o intrebare
Hadnagy Laszlo: stiu si eu
AnOrecsiA BuTTerFlY: ca am un lapsus
Hadnagy Laszlo: da-i drumu
AnOrecsiA BuTTerFlY: si.. i cant google it
AnOrecsiA BuTTerFlY: cum zici
AnOrecsiA BuTTerFlY: atunci cand
AnOrecsiA BuTTerFlY: nu mai ai putere
AnOrecsiA BuTTerFlY: cand te simti legat de maini
AnOrecsiA BuTTerFlY: ceva gen impotent
AnOrecsiA BuTTerFlY: dar alt sinonim
Hadnagy Laszlo: a good fuck?
AnOrecsiA BuTTerFlY:
AnOrecsiA BuTTerFlY: (merci, e prima oara cand rad sincer in 3 zile)
AnOrecsiA BuTTerFlY: dar totusi
Hadnagy Laszlo: helpless, powerless, swamped?
AnOrecsiA BuTTerFlY: da, dar in romana
AnOrecsiA BuTTerFlY: adica da,da,da

AnOrecsiA BuTTerFlY: buna

Hadnagy Laszlo: buna

AnOrecsiA BuTTerFlY: stiu ca e 2:30 dimineata

AnOrecsiA BuTTerFlY: dar

AnOrecsiA BuTTerFlY: am o intrebare

Hadnagy Laszlo: stiu si eu

AnOrecsiA BuTTerFlY: ca am un lapsus

Hadnagy Laszlo: da-i drumu

AnOrecsiA BuTTerFlY: si.. i cant google it

AnOrecsiA BuTTerFlY: cum zici

AnOrecsiA BuTTerFlY: atunci cand

AnOrecsiA BuTTerFlY: nu mai ai putere

AnOrecsiA BuTTerFlY: cand te simti legat de maini

AnOrecsiA BuTTerFlY: ceva gen impotent

AnOrecsiA BuTTerFlY: dar alt sinonim

Hadnagy Laszlo: a good fuck?

AnOrecsiA BuTTerFlY:

AnOrecsiA BuTTerFlY: (merci, e prima oara cand rad sincer in 3 zile)

AnOrecsiA BuTTerFlY: dar totusi

Hadnagy Laszlo: helpless, powerless, swamped?

AnOrecsiA BuTTerFlY: da, dar in romana

AnOrecsiA BuTTerFlY: adica da,da,da

[bla bla bla…this is secret]

Hadnagy Laszlo: np

Hadnagy Laszlo: lay off the drugs

AnOrecsiA BuTTerFlY: nu am mai dormit de vineri

Hadnagy Laszlo: kidding..  daca te duci… du-te fericita

AnOrecsiA BuTTerFlY: but good advice

Hadnagy Laszlo: am ras si eu un pic  sincer, altceva nu se poate zice la „nu mai ai putere / legat de maini” ))

AnOrecsiA BuTTerFlY:

AnOrecsiA BuTTerFlY: sorry pt tine dar faza asta o pun pe blog

Hadnagy Laszlo: atunci pune si faza cu cybar / mancare daca o mai ai

Hadnagy Laszlo:

AnOrecsiA BuTTerFlY: huh?

Hadnagy Laszlo: cuaie nu mai stiu cand era…

Hadnagy Laszlo: dar faceai cybar cu o tipa

AnOrecsiA BuTTerFlY: asa..?

Hadnagy Laszlo: si mi-ai dat copy paste ceva genu..

AnOrecsiA BuTTerFlY: doar nu crezi ca o sa spun pe blog ca fac saibar secs

AnOrecsiA BuTTerFlY:

Hadnagy Laszlo: sunteti pe o canapea, va bagati degetele, mai e si un tip ingenunchiat pe acolo..

Hadnagy Laszlo: aia cica „ghici ce ii faci”

Hadnagy Laszlo: la care eu „mancare?”

AnOrecsiA BuTTerFlY: )

AnOrecsiA BuTTerFlY: moama.. deci aveam o stare de cacat

AnOrecsiA BuTTerFlY: si imi iesea asa un blog bun ..acum ma cac pe mine de ras

AnOrecsiA BuTTerFlY:

AnOrecsiA BuTTerFlY: btw.. in opinia mea un blog bun inseamna ca stiu sa ma plang

Hadnagy Laszlo: sunt multi asa

AnOrecsiA BuTTerFlY: stiu, incerc sa nu ies in evidenta

AnOrecsiA BuTTerFlY: ah.. brb ca imi pierd ideile

Hadnagy Laszlo: blogul este inventia revolutionara care permite omului sa se planga ca prostul chiar si cand nu-l baga in seama nimeni

AnOrecsiA BuTTerFlY: blogul e un jurnal online unde te prefaci ca renunti la intimitate si sincer cu tine si cu ceilalti

AnOrecsiA BuTTerFlY: diferenta dintre mine si multi e ca i actually do that

AnOrecsiA BuTTerFlY: nu stiu de ce

[iar dovada ca eu chiar sunt sincera este acest post-  do not feel free to laugh]

