Mi-am pierdut fuck buddy’ul astazi. se pare ca sinceritatea mea de ieri m-a costat mai mult decat un ras in fata, o plimbare pe jos, o noapte nedormita si inca un examen la care nu m-am trezit sa ma duc. ca de fiecare data imi gasesc singura scuze si justificari , argumente care teoretic stau in picioare, sustinundu-mi impulsivitatea,dar practic stiu ca ar trebui sa incetez cu ea. ar fi bine sa fiu acum intr-o sala de judecata, sa fiu avocatul ei si sa o sustin. la fel ar fi bine si ca la sfarsitul pledoariei mele juriul sa decida ca trebuie sa o bage la inchisoare, macar pentru cativa ani si sa ma priveze de ea.

exista si o parte buna in ziua mea de azi,totusi. am primit hainele de la darkside, sunt mai mult decat multumita, sunt de-a dreptul surprinsa. imi comandasem o curea si deja imi facusem planuri de fac cu ea dupa ce se rupe. s-au naruit. pare ca va tine mult si bine.

pana una alta va recomand si voua site’ul : www.darksideclothing.com , comanda se face prin http://darksideclothing.hi5.com , preturile fiind cu 15% mai mici, livrarea in 10 zile. bla bla. intrati acolo si mai vorbim !

