incepusem acest post cu „ultima data cand am fost la un fest si eram single a fost..” si a urmat o pauza de 5 minute in care eu ma uitam in gol.a intrat mama si m-a intrebat ce fac.i-am zis ce incercam sa imi amintesc si mi-a ras in fata :ai fost vreodata single? nu stiu daca e de bine sau de rau..si sincer, nici n-am de gand sa ma gandesc.

atunci cand sunt fericita nu am ganduri.sunt doar un zambet prost, sunt plictisitoare, sunt anosta si n-am nimic inteligent de spus. imi iese mult mai bine cand ma prefac.

si cum nu mai am intrebari stupide cu care umplu de obicei blogul, m-am decis sa fac pur si simplu un rezumat al festului.so here it goes:

Day 1-Friday

Am ajuns acolo singura si mi-am luat-o in bot inca de la poarta. „bratara verde ca esti cu motoru, nu?”  eu:ahem.. nu sunt cu motoru pt ca n-am! tocmai am coborat din taxi!” ea:”poi nu esti cu dani, am vazut ca a venit cu motoru”.  se pare ca unii nu si-au dat seama ca nu mai sunt cu el de un an de zile si s-au gandit ca  pipita aia cu care se plimba de mana prin oras e doar una cu care ma inseala pe fata. (si acum se ridica 2 probleme: 1am eu fata de femeie care se lasa inselata? si 2. o sa sara de cur in sus toate tarfulietele proaste si o sa se dea sfoara in tara/oras ca am facut-o pipita pe Larisa- da mha, n-o plac, si? suge-ma!).trecand peste acest moment emotionant in care tipa isi cerea scuze si aproape ca imi plangea de mila, am intrat mandra cu bratara mea rosie. am intrat aka am facut 3 pasi si am dat de Dori, care mi-a dat sa beau.nu stiu ce era, dar m-am ametit suficient cat sa nu ma duc direct sa-mi iau paharul de bere. Asa ca am dat o tura,am salutat tonele de persoane de pe acolo,m-am dus pe la scena sa vad ce mananca aia acolo. aia mancau un concurs cu tuica, castigatorul fiind tot un fost prieten. M-am dus normal sa il felicit..m-a salutat, s-a uitat la mine,s-a intors si a borat. (am i that ugly?:)) ). m-am decis sa ma duc mai incolo ca sa il sun pe costin (alt fost,mi s-a parut funny sa mentionez-daca tot zic toate fufele din Pl  ca sunt curva si ca le fur barbatii macar sa le dau si „argumente/motive” sa spuna asta). dupa mine se tineau vreo 2  pulifrici, putin burtosi, care credeau ca e ok sa faca asta pentru ca acum ma cunosc,doar m-au intalnit acum 3 secunde cand l-am salutat pe adolf. eu ma tot chinuiam sa vorbesc la telefon , cand s-a trezit unul sa imi ceara un foc.subtil, dragut, musculos,nu parea prea labagiu, a dat o bere,m-a scapat de aia, in total acumulase cam juma de bila alba.restul serii am cam stat cu el,am ascultat niste blues(nu stiu cine erau tipii, dar geniali!Felicitari!!!), am baut wiskey,m-am imbatat. am ajuns la concluzia ca daca esti foarte directa cu barbatii ii intimidezi si nu mai stiu ce sa spuna, oricat de macho s-ar da ei.am fost invitata la „lac”. sfat: daca nu vreti sa fiti violate pe camp la festival va sfatuiesc sa ziceti asa: „daca ai chef de futai eu zic sa nu-ti pierzi vremea cu mine, cauta alta,pa” .am facut asta de  2 ori intr-o zi si am primit aceeasi reactie:ah..nu..stai calma. si astfel am ajuns in iarba, langa lac, intinsa pe spate si uitandu-ma la stele sivorbind! imi pare rau ca eram atat de beata incat nu imi aduc aminte tot, dar mi-am raspuns la multe intrebari in noaptea aia si am reusit sa ma mai binedispun! m-am intors,neatinsa, din iarba si am ajuns intr-un cort,cu o alta persoana. mi se pare de-a dreptul frustrant sa nu vrea un strain la un fest sa te violeze si sa incerce (aprox) un cunoscut/prieten/fost iubit. asa ca din cort am ajuns plangand si injurand spre iesire, unde m-am intalnit cu saracul virgil. saracul sa trebuit sa imi suporte cele 10 minute de isterie de genu:ma fut in toti barbatii idioti si cretini de lumea asta! imi bag pula in mama(natura) ca m-a facut frumoasa!! vreau sa fiu urata si sa rada lumea de mine pe strada!!! labagii nenorociti!! dupa vreo 10 minute de injurat ca ultima tiganca/taranca/etc  m-a bufnit plansul. m-a pus virgil la masa si mi-a luat de baut. asa s-a bagat in seama cu mine altcineva. la cati nervi aveam ma mir ca nu l-am dat cu capul de masa cand l-am auzit :hai sa socializam,vino mai aproape! dar nu stiu de ce am facut-o totusi..m-am pus in fata lui la masa si am inceput sa beau. (nu stiu daca o sa citesti asta,dar daca da,iti dau un sfat: daca vrei sa agati pe cineva zambeste! ai celmai frumos zambet pe care l-am vauzt vreodata!!) si uite asa dimineata mea s-a transformat in una in care am ajuns sa rad cu lacrimi,sa ajung acasa la 7-8 dimineata(desi imi propusesem la maxim 3 sa fiu acasa) si as mai fi stat daca nu m-as fi dus cu motoru acasa.

day 2 va urma dupa publicitate.

(stiu ca e neinteresant, dar azi chiar ma plictisesc!)

