din menstruatia ” n-am nimic de spus, hai sa scriu un blog despre asta” purtam o discutie inteligenta cu teo (link in blogroll) despre ce  cauta lumea pe gugal si ajunge pe maretele noastre bloguri. la el e mai funny :

teo_rrm:
Top Searches
nudistii,  muiste care sug pula,  vama veche+el comandante,  secvente futai gratis

„teo_rrm: Top Searches nudistii,  muiste care sug pula,  vama veche+el comandante,  secvente futai gratis,fata AIA care a fost violata” , la mine mai stupid:” m-a inselat-trist,inseamna ca nu meriti!

o femeie inselata-alta proasta,sa se ia de mana cu cealalta!

sentimente-lol. n-am!”

asa ca noi am ajuns la o concluziela fel de  inteligenta (de fapt Teo, ca el are creier, eu doar l-am aprobat) :”teo_rrm: pula mea … cred ca SkyNET ala din Terminator e defapt Google care s-a hotarat ca rasa umana e prea ratata in pula mea si trebuie exterminata” [offtopic:da,teo,pt tine pula a ajuns un semn se punctuatie,traiasca celalalt teo care s-a gandit sa vorbeasca despre ea(pula ta,a lui,a tuturor, a oricui) atat]

so: now im just waiting for Arnold! :-w

Waiting…still waiting..

