de ce atunci cand avem tot ce ne dori, mai putin un singur lucru avem impresia ca de fapt nu avem nimic? de ce lasam o zi perfecta sa fie stricata de o singura intamplare trista si de ce atunci cand suntem despti intre prosti avem tendinta sa ne simtim mai prosti decat prostii?

de ce le permitem unora(care nu au dreptul si nici macar argumentele) sa ne judece si noi de ce ne corboram si o facem la randul nostru? de ce din a observa se ajunge la barfa si de la a critica in mod constructiva se ajunge la a arunca cu rahat?de ce unii isi permit mai mult decat e cazul si de ce nu stim sa le inchidem gura?de ce daca suntem inteligenti nu stim sa tratam cu un prostsi de ce stam pe langa 20 de prosti de dragul a 3 destepti?

toate „de ce”urile astea mi-au venit in cap dupa o discutie pe forumul lux noctis.astazi am luat mareata decizie de a nu mai sustine nimic din ce inseamna aceasta scena. de ce? pentru ca e plina de oameni incuitati la minte care vorbesc despre cat de incuiati sunt majoritatea oamenilor, plina de prosti care vorbesc despre prosti,plina de oameni care incearca sa promoveze evenimente si spun ca numarul nu conteaza. e plina de mincinosi.sunt scarbita si surprinsa. nu ma asteptam sa ajung sa spun asta,dar pentru un singur om pentru care veneam (in ultima vreme) la party’urile alea nu se merita sa ii inghit pe ceilalti. nu spun ca sunt chiar toti ultimu jeg de oameni, insa din pacate un vierme reuseste sa strice marul,iar marul ajunge un jegpe care nimeni nu mai vrea sa il manance. (si pentru ca stiu ca imi citesti blogul,am o intrebare: de ce insisti de fiecare data cand ne certam sa imi spui Miruna?crezi ca nu stiu cum ma cheama? sau crezi ca nu imi dau seama in ce fel te afecteaza pe tine faptul ca ai un nume banal? din pacate numele tau banal ramane acelasi, chiar daca mie imi spui miruna, medeea sau anorecsia.mie imi place atat numele adevarat, cat si porecla si nickul.mie spre deosebire de tine mi se spunea medeea inclusiv la scoala, de catre diriginta si profesori, ba chiar aia de muzica credea ca ma cheama medeea si nu intelegea de ce nu ma gaseste in catalog :)).esti prosta si esti si mai proasta  ca ai impresia ca oamenii nu isi dau seama de complexele tale. ah..si p.s. in afara de om cu fetish pentru grase, toti au fost dezgustati cand te-ai dezbracat si faceau misto de tine.poate zici tu ca nu arat bine fara machiaj, dar arat bine dezbracata!)

schimband putin subiectul, am observat doua probleme la mine in ultima vreme: nu mai gandesc cu ..uhm.. inima, ci sunt foarte pragmatica, si nu mai pot sa gandesc. imi placea foarte mult sa ma asez in pat, sa stau intinsa, fara sa citesc sau sa ma uit la vre’un film, dar in ultima vreme de fiecare data cand incerc sa fac asta nu am decat o intrebare in cap: si acum eu la ce ma gandesc? de asta imi place mie sa sufar si sa fiu pesimista si deprimata si emo si nu mai vrei tu sa ma numesti: pentru ca am la ce sa ma gandesc!!!! urasc sa am capul gol!

