Eu sunt cea mai frumoasa femeie! Eu sunt cea care stie sa iubeasca la modul sublim, eu sunt cea care stie sa te inalte si singura care poate sa te striveasca cu o singura vorba. Gesturile tale pot fi doar ale mele sau te pot transforma intr-o curva.Pentru ca eu sunt cea mai frumoasa femeie!

Eu sunt cea mai frumoasa femeie! Eu sunt cea care stie sa astepte, eu sunt cea care nu mai crede si nu mai spera. Iti voi darui atat de multe incat in momentul cand te voi lasa in urma vei ramane goala n suflet si in trup.Ma vei iubi atat de mult incat o vei adora prima femeie ce-ti iese in cale.Pentru ca eu sunt cea mai frumoasa femeie!

Eu sunt cea mai frumoasa femeie! Eu sunt singura care te poate lasa sa fii tu in adevarata-ti splendoare si modela dupa bunul meu plac.Eu te chem si te alung,iar tu ma mai vrei pentru acum,mereu si niciodata.Ma ai in gand, in corp si-n vise, iar eu iti musc sufletul cu dintii ascutiti cu pila si te las cu dorul sfasiat. Pentru ca eu sunt cea mai frumoasa femeie!

Eu sunt cea mai frumoasa femeie! Eu te trimit in iad sa cada gheata peste tine si te ingrop in mine.Sunt fumul care-l tragi in piept cu atata patos si ma transform in cancer si te omor! Pentru ca tu esti cea mai frumoasa femeie si nu mai esti a mea!

Eu sunt tu ,iar tu esti eu, pentru ca noi am fost!

