am zile in care cugetul pleaca in concediu, iese pe balcon la o tigara si ma uita in casa. nu-i pasa de mine. ma lasa in camera, scormonind prin toate cutiutele cu amintiri pana cand ajung din nou pe gresia din baie ghemuita intr-un colt , cu privirea fixata pe absolut nimic.

Beauty in chains,white angel falls, you are the one, painted with blood, you are the one who made the sin, without wings you’re just a girl.

cineva mi-a scris asta candva. nu sunt cele mai frumoase versuri, dar sunt primele pe care mi le-a scris. au urmate zeci, poate chiar sute de alte poezii pe care mi le-a dedicat. le priveam atunci ca pe un bibelou, nu stiam ce sa fac cu ele decat sa le expun, sa le vada lumea si sa mi le admire. mi-am dat seama ca de fapt erau un puzzle. o inima rupta in bucati, pe care am primit-o pe tava, putin cate putin si pe care au impartit-o altora, in loc sa o pastrez si sa o inghesui in mine.

acum inteleg. eu ti-am luat totul , iar ea a incercat sa te umple la loc. de asta eu am fost doar un capitol, iar ea va fi pentru tot restul vietii. dar stii ce? mie nu-mi plac lucrurile de umplutura.. si stiu ca nici tie de fapt. dar e acolo. e acolo cand vii de la munca, e acolo cand te bagi noaptea in pat si cand te trezesti dimineata. ti-a oferit escapada de care aveai nevoie dupa „noi” si asta te-a facut fericit. dar stii si tu la fel de bine ca si mine, ca ea nu e alegerea pe care ai facut-o.

si totusi as vrea sa te redescopar intr-un lan de maci, in iarba la hipodrom, in tenesi iarna si in bocanci vara, cafea si in clatite, in filme si in concertul din del vechio, in ochi albastri si in filmuletul cu „miu”, in cicatricile noastre de la mare si in cort la breaza.

si stiu ca ma gandesc la tine doar pentru ca sunt singura. si stiu ca imi amintesc de tine numai atunci cand sunt foarte trista sau foarte fericita cu un altul, dar asta pentru ca tu nu ai fost niciodata nimic intre. cu tine nu am fost niciodata in viata, mereu in iad sau rai. tu m-ai invatat sa mor si acum nu mai stiu sa traiesc fara sa mor.

si cu toate astea nu sunt opera ta.ale mele sunt toate, doar ca nu le am acum.

