Incepand cu editia urmatoare party’ul se va tine cu o ora mai tarziu. Astfel, DJ Leo si DJane Anorecsia (eu aici de fata) va asteapta in Fire club (str Gabroveni nr.12, Bucuresti) incepand cu ora 18, la a doua editie New Model Party sa dansati pe ritmuri de darkwave, EBM, industrial, postpunk, horrorpunk, goth, electrogoth, batcave, psychobilly,deathrock si multe altele.

Va astept pe toti cei intersati sa inceapa saptamana obositi, dar cu zambetul pe buze .. new model party 2

Nu ne dorim să fim diferiți. Suntem diferiți.

 

 

 

[asta e un fel de mica paranteza, pentru ca e blogul meu si pot sa fuck ce vreau eu.. mwahhaha :

Vreau sa ii multumesc lu mama ca m-am facut dAasteapta si frumoasa, manca-v-as si lu Dumnezeu ca nu exista si nu ma pedepseste pentru cacaturile pe care le fac 😀

de fapt, vroiam sa multumesc catorva persoane care m-au ajutat.. dupa cum urmeaza ( in ordinea numerelelor de pe tricou-copyright Florin Maiden) : 1. Lui Leo- ca o sa ma suporte in fiecare duminica si ca a vrut sa colaboram , 2. Lui Calin, ca m-a indrumat in ale photoshopului , 3. Lu’ Francesco pentru sfaturi , sustinere si logo’ul pe care o sa il vedeti data viitoare, 4. Lu’ boyfriend pt ca a postat afisu prin diferite colturi obscure ale internetului si s-a riscat sa ii sara toti metalistii in cap (sper ca in ala de sus :P) , 5. lu’ nea Jaxx pt promovare, 6. metalheadului care mi-a dat ban pe forum pentru ca nu mi-au trimis linku si mi-am facut 2 useri (si boyfriend cred ca le multumeste pentru acelasi lucru) , 7. lu’ white wolf pt ca ii place latexu (hahaha) 8. alora din corners ca renoveaza/schimba clubu si nu ne face lux-noctisu concurenta si nu mai ies razboaie, 9. tipei dragute de data trecuta care a dansat cu mine si a zis ca mai vine (sa mai vii tu!!! ca altfel ma supar :P) 10. punkerului care m-a imbatat editia trecuta, 11. lu’ jim morrison, siouxsie, bauhaus, cruxshadows si cradle pt muzica , 12. alora de la new model army ca au si eu un nume (ok, fie, si muzica faina)  si nu in ultimu rand lu mama pentru ca o iubesc si ma iubeste si ma accepta si ma sustine si,iar, pentru ca ma iubeste .. si lista ar mai continua ca pot sa aberez mult de la febra.. ah.. si ii mai multumesc o data lu boyfriend ca am racit datorita lui si ca pot sa aberez. etc..]

