Ca sa ne revansam pentru absenta de duminica aceasta (cauzata de un concert, nu ca am fi obosit sau imbatat..) , ne-am gandit sa va pregatim o surpriza. dar cum eu am gura mare si am tot anuntat ca o sa fie o surpriza, m-am gandit sa mai fie o surpriza ca sa compenseze cealalta surpriza pe jumatate dezvaluita. clar,scurt si la obiect, nu?

pai,deci (ca doar trag concluziile) :

New Model party no.3 o sa isi deschida seara cu concertul celor de la vaduvaBOB. Incepe la ora 20:00, iar intrarea este 10ron. Pentru cei care se simt mai norocosi avem si un concurs: punem la bataie 3 bilete. cum poti sa castigi? simplu: o sa facem un afis, o sa iti dam un text de complicat din care nu intelegi nimic (dar care sa apara ca afisul concertului dupa ), tu il postezi pe unde vrei tu(de preferinta pe cat mai multe):la tine pe blog,pe hi5, pe myspace,pe facebook, pe geam si unde mai vrei tu, imi dai un mail cu linkurile pe unde ai postat si numele , iar noi o sa facem o tragere la sorti si te anuntam daca ai castigat.

dupa concert o sa va bucurati (sper) tot de mine „la platane” (mwhahahah) si de mr. Leo. va astept in continuare sugestiile,reclamatiile si cadourile. heh..

hai sa ne auzim cu ghini!

