scriam azi-noapte un poem in gand. in timp ce tu te inecai cu voma. si uneori as vrea sa te ineci de tot, sa te stiu mort langa mine ,caci numai atunci ar trebui sa fii rece.

tot varu din camin mi se varsa cu incetinitoru-n ochi. si il privesc intinsa pe pat, cu ochii atintiti pe tavan ,cum se scurge ca-n cascada si-n curba lui de la sfarsit imi zgarie retina. si cred ca tu faci asta ca sa nu mai vad, sa tac. si-mi imaginez cum stai ca zeul desupra tavanului meu,tolanit pe gresia lui 206 si.. si-mi zici cum o faci tu de obicei” ce e ochioasa mica?” si-mi mai picuri cioburi albe.

aproape ca-mi imaginez seringa..aproape ca o simt.. doamne ce n-as da s-o simt! mai mult decat as vrea sa ma simti tu pe mine intr-o sambata noapte. si cred ca ti-as face mai multe acum ca nu esti langa mine, decat daca te-as avea in brate ca de obicei,cu parul tau blond gandilandu-mi coapsele si mainile burta si limba clitorisul.

