Thats’s right! My guy and i avem onoarea de a fi invitati in Galati, pe 18 decembrie, sa „punem muzica” . mai multe detalii si afisul vor fi postate cat de curand.

abia astept sa ajung si acolo. imi place cand plecam in cate un oras. imi cam place viata mea acum pt ca nu e nici pe departe perfecta, ci pur si simplu plina. am ganduri si proiecte si stau degeaba. pt moment m-am decis sa renunt la new model party, asa ca de acum in colo nu ma veti mai gasi pe mine la pupitru. am ceva mai mare in cap, dar toate la timpul lor. acum deja ma gandesc la craciun. dupa o boceala scurta am ajuns la concluzia ca abia il astept.

nu stiu de ce imi miroase a mere cu caramel si sarmale si a zapada. nu stiu daca o sa ninga, nu stiu daca o sa fac mere la cuptor. dar pun pariu ca cineva anume o sa ma oblige sa fac clatite (caci doar fac niste clatite geniale-si ma dau si mare cu asta )si sarmale sper sa ne gateasca cineva, iar cozonac sper ca o sa ne trimita altcineva, ca doar catolicii fac cozonac bun 😛

abia astept sa cumparam bradu si il impodobim.[ poate daca te porti frumos iti iau si globulete albastre. ]

nu stiu ce-i cu spiritul craciunul din mine.. but who cares??

