dupa cum se deruleaza viata mea, blogul acesta ar putea fi numit si jurnal de calatorie.

abia m-am intors din iasi.. de fapt aseara.. dar eram prea obosita si mai scriu. frumos iasi’ul..am vauzt vreo doua bodegi, un apartament, gara si autogara si o promisiune ca o sa ne intoarcem sa ne si plimbam prin el cand nu o mai fi asa de frig.. dar pun pariu ca mai ajungem o data in preajma craciunului sau de rev.. am vazut si husi’ul.. satucul..comuna.. clar nu orasul.. dar ce haine frumoase au oamenii aia.. haine si cam atat. eram priviti exact ca in filmele alea cu americani -tarani din aia inalti, catolici si cu grebla in mana. singura diferenta e ca in husi nu erau inalti. insa acolo inca se mai arunca cu pietre dupa roackeri. geez. in schimb, casa socrilor e tare primitoare, tare calduroasa, iar mama gateste bine. am suportat si pe copilu alcoolist cateva zile, am invatat si un joc nou de carti, am cunoscut si niste oameni faini cu care am ras copios. tata mi-a arat un porc.. adica o scroafa.. care.. surprinzator ..dar era frumoasa.

chiar a fost frumos. uitasem ce inseamna sa ai cu adevarat o familie. ..si sa te vrea cineva de  craciun.

partea mai naspa in toata ecuatia asta este ca nu am facut afisul pentru party’ul din galati, ca suntem super raciti si ca eu inca nu am ajuns acasa sa imi „ridic” cadoul de mos nicolae. in rest.. totu merje ghini.

[ah..da..si azi se face o luna.. si cred ca ne si tatuam ..tot azi.. ca sa sarbatorim. meh.. ]

