dupa cum s-a putut observa nu prea mai sunt activa nicaieri(hi5,myspace,vampire freaks,blog etc). Asta pentru am inceput sa gandesc altfel, sa ma simt diferit. nu mai am chef de „poze artistice” si de „dat raportul” in legatura cu viata mea (asta nu pentru ca nu mi-ar placea de fapt sa tin un jurnal online, ci pentru ca mi se pare mie ca am ajuns sa fiu categorisita intr-un mod care imi displace. eu sunt o persoana a contradictiilor, tocmai de aceea,de o parte, ma doare undeva de etichetele voastre stupide, dar ,pe de alta parte, eu nu sunt genul ala de tipa de pe net. explicatii? hm.. ar fi ceva de genul: ma cam streseaza la culme falsitatea de cacat, pozele prelucrate atat de mult incat daca treci pe langa persoana respectiva pe strada nu ai recunoaste-o nici in ruptul capului (sunt prea multe asa, iar eu NU ma incadrez in tipare), idioatele (da, majoritatea sunt tipe) care pe net formuleaza numai propozitii pompoase , iar in viata reala sunt niste inculte. ma puteti numi ingamfata sau cum vreti voi, dar consider ca sunt mai presus de atat.

per total au ajuns sa ma scabeasca oamenii mai mult decat o faceau inainte. poate am imbatranit, dar nu mai am chef sa ies in oras, sa stau sa beau o noapte intreaga, sa merg la party’uri, concerte, pana si la noi acasa cand se strange lumea eu ma retrag devreme. glumele toate mi se par overused, nesarate, de oameni prosti si etc. poate nu mai umblu cu cine trebuie si nu mai am rabdare. poate doar am chef sa stau cu ceaiul in fata si sa citesc in loc sa beau o bere si sa fumez mult.

ganduri de an nou? hm.. am sa le notez mai mult pt mine, caci imi place sa ma uit in urma la ce-am fost si am gandit si ce am ajuns sa realizez din cate mi-am promis intr-o zi in bucatarie, lasand srumul sa-mi cada pe laptop:

-asta e ultimul pachet de tigari pe care il cumpar. singurul lucru care ma mai tine sa fumez , in afara de dependenta, este faptul ca te ingrasi dupa ce te lasi de fumat si eram terorizata de gandul asta. insa am slabit mult in ultima vreme (atat de mult incat iar o sa inceapa lumea sa ma numeasca anorexica,but fuckyou.. im happy like this) si m-am gandit ca o sa gasesc eu alte lucruri care sa ma „tina in forma”. si plus..tigarile au devenit ale dracului de scumpe: 70 ron pe tigari pe saptamana? fuck that!

-vreau sa continui sa vizitez tara. mi-au placut plimbarile.. desi nu am ajuns la galati cum mi-am propus..

-stiu ca e o manie nationala si toti se cred fotografi, dar chiar imi voi lua si eu ceva profi (si nu, nu voi fotografia pitipoance rock, ci am alta idee. traiasca o tipa care m-a socat si inspirat enorm. long live za freaks, nu frumusetile photoshopate)

-sa mai slabesc.. am 60kg si daca mai dau jos vreo 5 kg o sa fiu tare happy (pentru cei care ma cred grasa, mentionez ca am 1.80 inaltime)

-sa merg la faculta si sa imi iau restantele

-poate sa ma angajez..

-sa nu fiu mai buna..

