dimineata asta nu a inceput deloc asa cum trebuie. asa ca am inceput sa citesc bloguri si sa fac o leapsa.. de plictiseala ..sau poate doar ca sa mai schimb atmosfera.

Ziua cea mai frumoasa: aia in care o revad pe mama
Cel mai mare obstacol: lenea
Cea mai mare greseala: lenea
Radacina tuturor relelor: lenea
Distractia cea mai placuta: sa lenevesc.. uhm..actually.. un concert sau un party cu muzica psihedelica sau industriale/aggrotech etc cand sunt fff high
Cea mai mare infrangere: never had one
Cei mai buni profesori: sabina ion (profa de franceza din generala si meditoarea pt delf)
Prima necesitate: banii
Ceea ce te face cel mai fericit: banii
Cel mai mare mister: sor’mea
Persoana cea mai periculoasa: eu
Cel mai rau sentiment: de plictiseala
Cel mai bun cadou: un aparat foto semi-pro (sau pro),orice legat de cradle (cum ar fi ultima carte) sau tzoale
Lucrul cel mai de valoare: the things you own end up owning you. lucrurile nu au valoare.
Calea cea mai rapida: seek and destroy
Sentimentul cel mai placut: orgasm si iubire
O protectie efectiva: egocentrism/egoism
Cel mai bun remediu: razbunare si muzica
Forta cea mai puternica: inteligenta
Persoanele cele mai necesare: mama (si el si un alt el)
Lucrul cel mai placut dintre toate : diminetile in care ma trezesc si el e treaz si imi aduce o cana cu ceai si o tigara la pat, ma saruta, imi spune ‘neata si ca inca ma iubeste. sau weekendurile cand sunt la mama acasa si ma trezesc mai devreme decat ea si ma duc si ma arunc in pat langa ea si ma da afara pt ca sunt prea mare sa ma mai comport ca un copil rasfatat si ma duc suparata si pe arunc pe canapea cu o patura si vine si ma mangaie pe cap, imi trage patura si zice:”lasa lenea, hai sa manacam ceva”

