aveam asa niste lucruri pe care vroiam sa le notez undeva si cum laptopul meu imi face probleme si nu vroiam sa uit ca m-am gandit la asta , mi-a trecut prin cap sa le public aici.. ca doar de aia am un jurnal online 😀

mi-a fost frica sa rotesc crezand ca e doar un vis. da, mi-a fost frica mult timp, aproape 3 ani. acum nu mai e nimic. nu mai e tristete si nu mai sunt catuse. e adevarat ca nu mai e nici iubirea aia care ma umplea si am golea si ma secatuia. as fi ipocrita sa nu spun ca nu e un gol, insa e unul frumos. e ca un camp ce abia asteapta sa fie plantat cu maci rosii, e ca un camp plin de maci rosii care asteapta sa fie invadat de flturi albi, e ca un lan imens de maci rosii plin de fluturi albi care ma asteapta pe mine,goala, sa ma joc printre ei. e atat de frumos fara tine!

si mai vroiam sa ii spun lui (daca mai citeste) asa oficial si online.. ca ador melodiile pe care mi le dedica.. si.. ca da.. im your baby blue!!

mi se pare foarte frumos sa iubesti si sa fii indragostit. stiu ca poate nu o sa dureze toata viata, caci oamenii se shcimba (aleluia!! am ajuns la concluzia asta si mi-a schimbat complet viata) , dar e frumos tare atat cat e.  nothing last forever.. si ar fi de cacat daca toate ar ramane la fel. e super cand lucrurile se schimba, pentru ca nu mereu se intampla in rau. si chiar daca e in rau, asta e.. shit happends. get over it.

ah..si (inca ceva pt el..) cand am zis ca eu atunci cand iubesc plec si ca stiu ca nu e numai teorie, stii bine ca ma refeream la tine, ca de aia si zambeai ca blegu.. dar nu imi place mie sa te fac sa te umfli asa in pene.. dar stiu ca stii. pentru ca nu ai sta niciodata cu o persoana care nu te iubeste, oricat de mult m-ai iubi. si sa stii ca vad ce faci pt mine. chiar daca fac pe chioara si bla bla.. am vazut ca mi-ai luat chestii si ca ai incercat sa faci toate lucrurile alea de care ma plangeam eu ca nu le facem.

si mai multe…

