da, chiar ma plictisesc, asa ca vorbesc singura, ca de altii nu prea am chef. pentru ca altii sunt super ciudati!!! s-a trezit cineva sa imi dea comment pe vf, la o poza.. o oarecare poza.. si imi spunea ca o copiez pe razor candi. asta la 5 minute dupa ce tocmai ii dadusem agathei comment pe blog spunand ca mie nu imi place de razor candi. ma tot intrebam: ba, unii chiar nu au viata sociala si chiar se plictisesc super tare! si apoi m-am gandit ca si eu ma super plictisesc(desi am de invatat) , dar parca nu sunt asa de frustrata incat sa imi fac un cont fara poze si fara date numai ca sa pot sa dau commenturi rautacioase. persoanele au nevoie urgenta de un psihiatru sau de un mercenar plictisit :))) .

nu sunt o experta in ale netului si nici nu prea imi bat capul sa invat. eu nu stiu ce programele isi instaleaza unii sa vada de unde se uita lumea pe blogul lor si sa faca tot felul de bilanturi si bla bla. insa am observat si eu o chestie foarte funny la key words:  ” idei pt ai pune nume barului meu” – what!??! deci 1. eu stiu ca pe google cauti cuvinte cheie ca sa gasesti ceva, in niciun caz nu scrii sintagma aia!! si 2. cum cacat s-a ajuns pe blogul meu? intrebarea asta chiar ma framanta. un alt keyword era „lux noctis party” .. gandindu-ma ca ii am la cacatul ala cu i support them, deci e destul de plauzibil. am cautat pe google pana la pagina 5 , m-am plictisit si tot nu mi-am gasit blogul.

cred ca eu nu am google’ul care trebuie 😀

