acesta o sa fie un post rautacios. din cand in cand ma apuca crizele existentiale si ma enervez. am intrat azi pe deviantArt. asa cum scrie pe acolo la profilul meu, nu ma consider model, nu sunt un bun fotograf. am facut contu cand sincer nu prea stiam cu ce sa mananca si acum il tin ca sa pot sa vad nuduri (nu ca m-as uita numai la alea, dar alea sunt cam singurele care nu se vad decat daca ai profil). am trecut demult peste crizele de genu: doamne cat de frumoasa e aia, o urasc! pt ca acum stiu ca toate sunt prelucrate la greu si ca pe majoritatea daca le vad in real life posibil sa nu le recunosc, ba chiar sa ma sperii. ..anyway.. aveam vreo 200 si (aproape 300) de mesaje pe care nu le citesc niciodata si 100 si ceva de notifications (?) si m-am gandit sa imi pierd vremea pe acolo. gasishi ceva cu ro-models (probabil m-am bagat si eu vreodata pe acolo in perioada mea de narcisism idiot) si ma uitam la poze. vai.. ce am putut sa vad acolo.. m-am oripilat. nu vreau sa fiu rautacioasa (desi o sa fiu, probabil) si stiti bine ca nu am aprobat niciodata decat ce commenturi am avut eu chef..in special alea de bine si in care sunt pupata in cur.. ca n-am chef sa ma tiganesc cu lumea, asa ca ignor.. deci nu va apucati sa imi sariti iar in cap, ca pupati in cuc. revenind.. deci vai de capusoru si ochisorii mei ce am vazut pe acolo!! exista cateva categorii: spalacite , proaste, cu bani si super „fotoshopate” . cred ca is vreo 3 gagici pe acolo care cred ca is frumoase, restul.. numai hapciupalite care fac pe interesantele, blonde care cred ca blondul e noul negru si cred ca dau lectii de:sunt blonda,da’ desteapta. mai sunt altele care nu se machiaza, ca asa sunt ele domne naturale si frumoase, dar care au grija sa isi faca pielea perfecta in nu stiu ce programel. normal ca sunt si alea cu bani, cu rochii si corsete de jde mii de euroi, urate cu spume (si aici agatha se simte bine) carora le face lumea poze pt ca au tzoale dom’le si aparat jmecher si poate isi scot si ei o bere. normal ca sunt si alea care spun ca nu e nevoie de bani ca sa fii frumoasa si sa te pozeze lumea(si au mereu cam aceleasi haine pe ele), alea care cred ca orice slaba e frumoasa sau care promoveza toate celuliticile spunand ca sunt femei cu forme. cam ca o concluzie.. vreo 90% mi se par niste frustrate cersetoare de atentie,pizdulici nebagate in seama decat de alte pizdulici nebagate in seama.si m-au enervat,na!

probabil ca mai sunt multi aia care isi exprima of’urile in privinta asta.. nu ca s-ar schimba ceva,… ca ele E unite si ele STIE mai bine cum sta treburili si normal, doar si eu am facut poze cand aveam 15 ani, deci sa nu le critic, ca si eu sunt la fel. eti pula.

am asa o revolta impotriva tuturor in ultima vreme. si nu dau nume (ca am vazut ca asa e cul si se poarta pe mai toate bloagele) ..de fapt nu dau nume ca sunt prea multi si mi-e oleaca de sila. dar mai nou am o problema cu persoanelor de genul fostei prietenului meu (nah, ca dadusi nume,, futu-i..haha) pe care am amenintat ca o bat. ea, ca si altii , m-a amenintat ca vine cu „huliganii” (copyright, nu-mi apartine) peste mine. normal ca m-a amuzat.. (ca si daca ar veni n-ar fi nici prima nici ultima bataie pe care mi-o iau..sau nu) dar sa traiasca domnu teo de la deko cafe care comenta imnu si zicea ca asa suntem noi romanii.. ne bazam pe faptul ca „avem spate”. daca as avea o putza mica as scoate-o si as folosi-o (cum vreti voi) ca sunteti „leimari” . astept ziua in care o sa amenint pe cineva si o sa imi spuna: sa vezi ce vin eu singur si te casapesc! ca nah.. doar asa e frumos.. si onoarea…. eh..onoarea..

mai am o problema si cu oamenii care ma considera cul. astia chiar sunt prosti. ma tot freaca unii pe mess sa vorbeasca cu mine, sa imi dea add ca „sunt interesanta” . si pe astia i-as bate ca n-au alta treaba decat sa isi piarda vremea cu mine. si mai am o problema cu spaniolii (ca tot sunt in madrid) si cu limba lor de cacat si cu fetele lor de prosti si cu copii lor multi si cu femeile lor de toate natiile si culorile (dar ei sunt nationalisti,mha!) ,grase si urate, cu barbatii lor pitici si parosi si cu metroul ala cu care ma duc la mama (care seamana cu alea ale noastre de pe ruta poli).ah da..si pe guvernu lor prost care n-a fost in stare sa iasa din criza (ba din contra, s-a afundat mai rau) si cauza careia acum mama trebuie sa lucreze in tara.

toti cei mentionati mai sus, mai scurt sau mai pe larg, si altii pe langa ei si de pe langa ei: sa ma pupe in cuc, ca mi s-a pus mie pata.

si.. trecand la lucruri mai frumoase.. aici vremea e oki, am gasit nume de party, ma chinui la afis, nu dorm deloc si nu fac shopping. sunt plictisita si nu mananc. ce viata..

