aparent postul meu de aseara a facut mai multe furori decat ma asteptam si printre oameni de care uitasem ca exista. iar mi se spune ca sunt egocentrista si narcisista si aronganta si blaaa (and relax, nu va accept commenturile nu pt ca mi-ar fi rusine de jicnirile de doi lei, ci pt ca in lumea mea voi nu existati..si deci nici pe blog). hai sa mai lamurim o data o chestie: imi permit sa spun toate lucrurile astea pentru ca voi imi dati atentie si importanta. daca nu m-ati mai baga in seama,daca m-ati lasa in patratica mea si daca nu ati mai inventa povesti despre mine, nu as avea de ce sa mai postez chestii de genu. e simplu nu? de la voi tacere, de la mine tacere. ar fi o lume mult mai linistita.

surpinzator pentru toata lumea pe mine „celebritatea” ma oboseste terbil. deseori ma trezesc cu gandul ca ar trebui sa fiu perfecta ca sa nu se mai trezeasca nu stiu cine sa comenteze la toata comunitatea pulii ca m-a vazut in pijama si cu pasta de dinti in coltul gurii la magazin, ca ar trebui sa nu mai zic pula de atatea ori, ca am si eu o varsta si ma dau bine crescuta. cand eram mica nu imi doream decat sa fac cat mai mlte lucruri: pian,tenis, volei,chiatara,gi mnastica, desen,etc. acum am ajuns sa imi doresc sa nu mai fac nimic nuami pentr ca m-am saturat sa mi se dedice bloguri, sa incerc sa beau o bere linistita si sa vina cate unul sa imi mai povesteasca toata barfele care se spun despre mine, m-am saturat sa intru intr-un club ,sa ma prezint si sa ma intrebe lumea:oh..tu esti anorecsia? de parca as fi vreo angelina sau mai stiu eu ce alta celebritate. mi-ar placea sa se buseasca lumea de mine fara sa ii doara in cur ca sunt nu stiu cine si sa ma dea barmanii afara cand ma iau la bataie cu cineva, nu sa imi faca cu ochiu si sa li se para sexi si sa spere sa ajunga la mine in chiloti.

va rog eu nu va mai bateti capul cu mine, nu mai inventati cacaturi, nu ma mai tratati de parca as fi facut ceva in viata sau de parca as fi o persoana buna. asa cum se plange F., eu sunt aia care uita o iubire imensa intr-o secunda. de ce fac asta? pai e simplu: pentru ca nu am sa las niciodata pe cineva sa isi bata joc de mine.in momentul in care cineva ma raneste atunci el dispare.puf, ca prin minune. si nu o sa mai existe niciodata. de asta TU nu ai sa fii nici in trecutul meu si cu atat mai putin in prezentul sau viitorul meu. imi poti dedica toate blogurile din lume, imi poti spune ca ma iubesti scris pe luna cu pietre din zidul chinezesc. ma doare fix undeva, caci nu mai existi. iar rautatile tale si frustrarile revarsate pe unde apuci ti le poti baga in cur, moldovean prost! iar razbunarile mele..sa te fereasca sfantul de ele! nu ma calca pe coada mai mutl decat ai facut-o deja. du-te la pisda proasta de adela care o sa te accepte mereu inapoi ca si ea e la fel de distrusa ca tine. eu sunt mai presus de voi! (nu pentru ca sunt mai desteapta, mai buna sau mai educata, ci pentru ca pur si simplu refuz sa imi traiesc viata ca o distrusa).so get a fucking life and leave mine aloooone!!

