oare copilaria mea chiar s-a-ntamplat?trebuie sa cred ca da, desi n-am nicio dovada. mama spune ca s-a-ntamplat,dar ea e inchipuita, mincinoasa si criminala,desi nimic din toate astea nu m-ar face sa n-o mai iubesc.imi amintesc unele lucruri, dar si eu sunt inchipuita si mincinoasa,desi deocamdata n-am ucis pe nimeni.

mai sunt si altii pe care as putea sa-i intreb,dar nu i-as crede nici la tribunal. i-as putea crede atunci intr-o chestiune mai serioasa? va trebui sa presupun c-am avut copilarie, dar nu pot sa presupun c-am avut-o pe cea de care-mi amintesc.

toata lumea isi aminteste lucruri care nu s-au intamplat niciodata. si e un fapt bine cunoscut ca oamenii uita de obicei lucruri care s-au intamplat. fie suntem cu totii inchipuiti si mincinosi, fie trecutul nu are niciun contur precis. am auzit oameni spunand ca suntem modelati de copilarie. dar de care din ele?

