citeam pe blogul cuiva care a trecut printr-o experienta asemanatoare cu a mea (ca normal, acum citesc numai bloguri de oameni deprimati) o intrebare. cum ii spui fiintei drage ca o sa moara? pt mine a fost simplu. i-am zis ca are o zi mai proasta si nimic mai mult. insa nu intotdeauna simplu este cea mai buna solutie. S-ar putea sa te trezesti ca mine, sa fii nevoita sa iti ingropi mama, desi tu ai fost singura care a tinut-o de mana in ultimele ore si  care a vorbit cu ea ca sa moara linistita si i-ai promis ca va fi incinerata asa cum isi dorea… ca doar ce stiu eu, fetita proasta de 20 de ani, ca mama MEA nu vroia sa fie inmormantata desi la inmormantare toti prietenii ne intrebau de ce facem asta cand era dorea sa fie arsa si era cel mai mare cosmar al ei sa fie aruncata la 2 metri sub pamant si mancata de viermi. sau poti sa te trezesti ca la o luna dupa ce a murit, sufletul ei nu accepta moartea si ramane blocat. poti sa te trezesti cu cosmaruri ingrozitoare pe care ti-e frica sa le rostesti inclusiv in fata surorii sau a sotului pt ca pur si simplu crezi ca daca le spui inseamna ca exista. poti sa te alegi cu o vina constanta si cu frustrare.

normal ca toate astea acum se revarsa asupra celor din jur. si nu sunt trista, sunt doar nervoasa. si nu pot sa mai plang si nu mai pot sa ma gandesc la ea.

imi privesc neincetat tatuajul si-mi dau seama ca nu se putea potrivi mai bine. acum nu-mi mai pare rau ca nu am avut ocazia sa mi-l fac inainte sa moara.

as vrea sa ma alint si n-am in fata cui, as vrea sa ma enervez si nu stiu pe ce, as vrea sa ma bucur si nu am de ce. aici nu este rau, este doar inutil totul. (madi catindatu,1997)

as vrea sa ma pot minti o viata intreaga ca esti in deplasare, as vrea sa ma suni din cand in cand si sa ma intrebi ce face corcodusa de mine, as vrea sa gasesc in fiecare zi 100 de mailuri de la tine pe care sa nu le citesc, as vrea sa mai calatorim impreuna, as vrea sa ma certi ca ma cert cu tata si ca te pup prea mult, as vrea sa ma rogi sa te pensez si sa te enervezi ca te aman mereu, as vrea sa ma critici ca am prea multi cercei si prea mult machiaj, ca ma imbrac numai in negru si port bocanci tot anul. as vrea sa mai vorbim de baieti si sa-mi povesteti ce rebela erai cand erai tanara, as vrea sa m-astepti sa ma fac mare si sa-ti cumpar apartament in Defense, as vrea sa te mai ascult cum imi spuneai cu tarie ca tu n-ai sa mai faci cancer acum ca trebuie sa termin eu faculta si sa-mi faci casa, as vrea sa-l iei pe tata si sa mergem impreuna in vama, as vrea sa mai stam pe canapea si sa o barfim pe sor’mea, as vrea sa ma certi ca sunt dezordonata, as vrea sa vezi si tu ce frumoase sunt florile de sub geam si ce verzi sunt teii, as vrea sa te fi avut mai mult aproape si tare as vrea sa te mai strang in brate, caci mi-e atat de dor!

