Nu sunt un critic de film , iar cultura mea in materie nu-mi va permite niciodata sa fiu. Insa am un blog si-mi permit sa imi exprim niste pareri. Am fost aproape in extraz cand am auzit ca pot vedea la Muzeul taranului roman proiectii dupa filmele lui Haneke la doar 10 lei. Ca un copil cuminte am ajuns acolo ceva mai devreme. primul film incepea la ora 18:45 iar noi eram acolo deja de la ora 18. sincer, ne asteptam sa fie plin si ne-am gandit sa prindem locuri. am dat 10 lei si nu regretam deloc ca nu acordau niciun fel de reduceri pt studenti, desi initial anuntasera ca vor oferi o reducere de 3 lei. M-am gandit ca merita sa platesc 10 lei pt 2 filme ale lui Haneke, mult premiatul – funny games si La pianiste (- chiar imi doream sa vad filmul avand in vedere cat de mult imi placuse cartea) . Putin dezamagita de faptul ca a fost mai mult gol decat plin m-am asezat cuminte sa urmaresc primul film -Funny games. M-a impresionat coloana sonora..in primele 4 minute ale filmului. atat. e singurul lucru care m-a impresionat in cele 104 minute ale filmului. urmatoarele 100 min au fost un adevarat supliciu si o mare incercare de a rabda pana la sfarsitul filmului. Sunt un erou. Am rezista pana la sfarsit fara sa rad, sa fac zgomot in sala sau sa adorm. Ma motiva poate ideea de a vedea apoi La pianiste, in aer liber, fumand o tigara si sorbind din cola. Ce muie mi-am luat!!

hai sa spunem lucrurilor pe fata: pe site scria ca intrarea costa 7 lei pt studenti, eu am platit 10 pt ca la intrare scria ca nu acorda niciun fel de reduceri. M-am gandit ca merita pt doua filme de haneke ambele premiate. Mi-am luat o imensa teapa cu unul din cele mai previzibile si mai patetice filme pe care le-am vazut vreodata. Urasc dan brown si mi se par chiar proaste ecranizarile The da vinci code si Angels and demons, insa mi-as pierde cu placere timpul urmarindu-le pe aceasta decat Funny games. ultima mea raza de speranta ramasese cel de-al doilea film, pe care am aflat ca trebuie sa il platim in drum spre magazin.

promit daca o sa aud vreodata pe cineva spunand ca ii place funny games  o sa il pocnesc si abia dupa aia o sa il intreb: de ce?!!?!? Parerea despre haneke ca si regizor o sa mi-o formez dupa ce o sa vad La pianiste (pe care tocmai l-am downloadat si ma duc sa il vizionez)

Iar filme la MTR nu cred ca o sa mai vad prea curand si nu recomand nimanui.

