De-atata mine langa tine am uitat sa fiu eu insami. Ma privesc in oglinda si nu stiu de ce in reflectie nu esti si tu. Privesc pagini goale din jurnalul meu si-as vrea sa le umplu , insa tu-mi tii stiloul si ma privesti de peste umar. In scrumiera sunt atatea tigari fumate de noi si niciuna de mine, in pat sunt doua locuri si o singura patura, in camera sunt doua scaune si o singura masa.

maine am sa-mi iau vopsea si am sa trasez o linie intre noi si eu. si daca asta nu-mi ajunge am sa cumpar un ciocan imens si am sa il izbesc de apropierea asta calda dintre noi si-am sa ne zbor cu eu‘l meu rece si egoist. pana vei pleca si tu, caci noi suntem atat de fericiti incat mie-mi vine sa ma inghit de fiecare data cand sunt singura.

si-am sa ma ascund sub masa rotunda din camera noastra pe care-as vrea atat de mult s-o fac a mea si s-o asez langa ferestra. tu ai sa ma cauti si n-ai sa ma intelegi , iar eu am sa ma afund in verdele peretilor si am sa plang ca noi nu mai suntem pentru ca eu sunt o pustoaica bleaga ce nu stie ce sa faca cu noi. pentru ca noi ne iubim , desi eu nu stiu sa iubesc.

intre noi si eu s-au asezat carti si liniste.

