mi-am scos viermii la pascut pe spatele tau. e verde si sunt flori acolo, iar coloana ta ascunde comori ce mi se agata in gene. ma penetreaza atat de tare si ma penetrezi atat de bine incat pe obraji s-a-ntins deja machiajul meu de seara. as vrea sa fii o femeie. sa intru cu totul in tine si sa ma adap din umezeala ta. ti-as linge si ti-as saruta tot interiorul. as vrea sa-ti simt sfarcul cum se intareste din interiorul pieptului tau. in loc sa-l musc usor as putea sa va joc in voie cu limba ascutita si despicata in extaz.
te privesc cum dormi ca un copil in dreapta mea si-mi vine sa-ti trag un pumn in moalele capului. cu inghiile sa-ti sfasii carne si-n palma toata sa-ti strang creierul. iubi-m-ai si fara el? esti asa de adanc in mine. imi vine sa te sfartec si sa te golesc.
te visez rece si amortit, iar eu plangand la capul tau. iubirea mea e-asa bolnava incat simt ca o sa am orgasm. pe tine nu vreau sa te termin inca. vreau sa ramai in apogeu ala pana cand coaiele ti se vor urca in gat si vei bori sperma. vreau sa te gusti tu asa cum eu nu pot s-o  fac. vreau sa nu mai simti nimic din tot ce te trimite in extaz. vreau sa imi privesti corpul cu asa dorinta incat s-adormi cu capu-n perna uda de tristete acra ca nu ma poti avea.
ce frumos .. te iubesc!
