M-am gandit vreo jumatate de ora daca sa ma cobor la mintea de cacat a unor persoane. Apoi am ajuns la minunata concluzie ca eu oricum sunt kinda fucked up asa ca nu mai conteaza moralitatea sau chestii de genu: eu sunt mai buna decat voi si nu va raspund cu aceeasi moneda. adevarul este ca nu va raspund cu aceeasi moneda pt ca eu v-am zis si in fata ( doar inei, recunosc, ca onishka este la ignore de mult timp) si mai scriu si aici ceva, asa ca e blogu meu si am eu chef.

faza e cam asa: don’soara (daca o mai putem numi asa) Ina Dinu ( aka ciocanitoarea din Lux Noctis – fara suparare, porecla asa chiar nu ti-am pus-o eu) si Oana Dorobantu (alias onishka sau oniska sau onichka sau onycyka- cum vreti ca oricum nici ea nu stie cum se scrie presupusul ei nume care este trecut numai in certificatul de nastere..in buletin nu, ca n-a vrut tac’su =)) ) se dadeau la barfa pe facebook legat de mine si serile „gawf” pe care le faceam in fire. pt curiozitatea celor 2 pizde proaste m-am gandit sa zic si eu niste chestii pe fata. 1. nu am afirmat niciodata ca sunt za best digei. ar fi cam greu avand in vedere ca nu prea mixez. 2. nu am zis niciodata ca eu am adus wave’ul pulii in romania. de fapt, nu am afirmat niciodata ca as fi adus ceva nou in comunitatea voastra gawf de cacat. 3. nu imitam pe nimeni. muzica pe care o alegeam pt seri am incercat chiar sa fie cat mai diferita de clasicele piese pe care le puneati voi pt ca ma plictiseau. daca se mai repetau 3 piese in toata seara nu insemna ca imitam pe cineva.fuckin’ loosers! si 4. dar cel mai important. iar mai pupati-ma voi pe mine in cur cu toata comunitatea voastra de cacat in care nu sunt barfe si mancatorii de cur si va futeti toti intre voi. asta cu futaiu e si la propriu si la figurat. acolo oamenii se combina numai intre ei, ca normal, ca sa fii un goth adevarat trebuie sa te combini cu alt goth adevarat si nu gasesti goth adevarat decat la lnp. nu are nicio importanta ca johnny are prietena de 3 ani, este taticu goth asa ca mamica goth trebuie sa se futa cu el. ma rog, asta cu futaiu e valabila pt mai multi mai pputin onicica pe care nu o fute nimeni ca toti rad de ea ca are curu imens..pe la spate. in fata este foarte draguta. de fapt, toti sunt draguti si amabili daca te intalnesti cu ei fata in fata. dar de fapt ina si cu onishka nu sutn asa de prietene, dar lu tanti onishka (care e casatorita cu unu care e deja casatorit) i-a convenit sa se foloseasca de ina cand serile ei nu mai mergeau, iar inei i-a fost mila. pe malice o admira toti , dar de fapt oniska zice ca arata de cacat in real life, ca are picioarele strambe, ca n-are tate, ca o sa cheleasca si ca are paru ca o matura si tenul ei arata perfect numai dupa photoshop. si lista asta imensa ar putea continua la nesfarsit, dar asta ar insemna sa implic prea multe persoane care nu cred ca sunt inca pregatite sa auda adevarul despre ce spun altii despre ei.

ideea de baza este ca in minunata comunitate nu exista decat barfe, mancatorii de cur, invidie, femei facute posta de barbatii care nu dau doi lei pe ele, femei invidioase pe alte femei care la randul lor sunt invidioase pe celelalte femei, o teroare ca nu cumva secretul lor sa fie descoperit si de altii , o teroare pe care altii o numesc mai frumos „un exclusivism de cacat” si povestiri 100% imaginate (la asta e experta onicica, care dupa ce a plecat singura in suedia, zice ca a avut un atac de panica la aeroport si de asta nu a mai plecat la facultatea visurilor ei din frata unde a fost acceptata cu bursa  ..mwhahaha. sau care a avut multe pierce’uri cand era ea mica in slatina (pe care o numea adesea – slut ina- dar asta numai pe vremea cand era certata cu ina), dar care se ruga de mine sa mi le scot pe ale mele cand am facut cunostinta cu tac’su..pt ca lui nu ii plac si facea (tac’su) misto de mine ca zici ca sutn din africa cu pierce’ul ala intre ochi. sau care a avut platforme, tot in slut ina, si si-a luat bataie de la tigani, dar dupa 1 ora pe tocuri moare. sau care si-a pus-o cu tot felul de barbati care ulterior intrebati de mine au zis ceva de genu : fuck, n-as fute-o pe aia nici mort!! sau cu barbati gen simone de la spiritual front care a spus ca n-ar fute-o never ever , dar poate sa ii mai suga pula o data. sau iti poate povesti cum si-a luat de cate ori (numar variaza in functie de starea in care se gaseste) pastile de la o farmacie care nu exista. sau cum s-a drogat ea in romania cu niste chestii pe care e imposibil sa le gasesti in romania. si multe altele. muuulte altele)

asadar, daca vreti sa intrati intr-un grup in care sa fiti barfiti in ultimul hal, join Lux Noctis!!!

p.s. you have my word that everything i wrote is fucken; true. spre deosebire de aberatiile pe care le debiteaza pizdele alea 2.

