normal ca toata lumea o sa scrie posturi despre tine, despre cat de fain erai tu, despre ce prieteni buni erati, despre cum erai tu cel mai bun om din lume si cat de trist e c-ai murit si etc. eu nu.

erai un pusti teribilist si clapaug si te uram pentru pleata ta imensa si creata de care nu prea aveai grija.. erai ala care ma stresa de fiecare data cand povestea chestii cu mine din generala si pe care il uram pt ca de fiecare data cand aveai ocazia ii reaminteai lu’ florin ca in clasa a5a am plans de nervi la scoala ca ma faceau toti satanista. erai ala care vorbea mult si ma plictisea cu povestile lui despre femei, club A si munte. erai ala pe care nu il sufeream cand eram mica si pe care as fi facut orice numai sa il evit. tu erai ala care imi rupea mana de fiecare data cand ma punea sa il tin cand da din cap pe mese.

dar tot tu ai fost cel pt care am facut seara de heavy metal in fire, tu ai fost cel la care am apelat de atatea ori si care m-a ajutat sa-mi mut hainele din camin, care mi-a dat muzica de club a pt serile de vineri , cel care m-a scos la bere la inceputul ala de mai cand eu plangeam ca proasta dupa alex si m-a imbatat, tu esti cel care a facut poze de majoratul meu si cel care mi-a dedicat niste versuri pe care isi promisese ca nu le mai dedica niciodata nimanui. erai ala pe care il veneram pt ca la 6-7 ani i-a zis lu’ taica-miu sa suga pula pt ca i-a aruncat pistolul cu apa pe geamtu esti cel care m-a facut sa rad si sa ma distrez de 1 mai si in weekendul asta nenorocit din vama. tu esti cel pt care noi am fost in vama desi ne-am jurat ca nu mai calcam pe acolo..si n-am fi regretat daca nu te inecai.

acum esti fratele dupa care o sa bazai ca proasta si care mi-a adancit depresia mea nenorocita.. ca nu-i usor sa pierzi 2 persoane atat de dragi in doar 4 luni.

