M-am gandit sa ma joc niste leapsa:

Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanţă în… olanda, acum prea multi ani
Când sunt suparata, întotdeauna… urlu si fumez mult
Când ma indrăgostesc… sunt o completa aeriana si plictisesc pe toata lumea vorbind numai de el..sau ea
Cel mai fericit om am fost atunci când… am fost la cradle
Nu spun niciodata NU propunerii de a… sta in pat, bea ceai si scrie/desena/citi
Prietenii spun despre mine ca sunt… slaba.rau.
Dacă ziua de mâine n-ar mai exista, azi as… face dragoste toata ziua
Cel mai tare ma enervez atunci când… dau de alcoolici
Am emoţii atunci când trebuie sa… merg undeva unde nu cunosc lume sau la socrii
Cel mai mult ma mândresc cu… pisicile mele 🙂
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… un aparat foto.de la mami.acum 3 ani.
Nu aş renunţa niciodată la… mine.[mi-au trecut gandurile sinucigase]
Cea/cel mai bun/a prieten/a este… roxu.si morko.desi il urasc acum.
O zi este perfectă atunci când…. iesim dimineata la plimbare,ne intoarcem la pranz si gatim, facem o baie lunga si stam cu prietenii toata noaptea.
Cel mai mare obstacol… getting over my moms death
Cea mai mare greşeală… ultima plecare in vama
Frica cea mai mare… sa raman pe strazi.singura.
Persoanele cele mai necesare… el,roxu.si mama daca ar fi fost posibil
Cea mai mare dorinţă… sa o vad pe mama.macar o zi.si sa ma ia in brate.

You.
Can.
Only.
Type.
One.
Word.
No.
Explanations.
1. Yourself? temperamentala.
2. Your boyfriend/girlfriend? extremist.
3. Your hair? scurt
4. Your mother?dead
5. Your father? durere-de-cap.
6. Your favorite item? laptop.
7. Your dream last night? childhood.
8. Your favorite drink? campari.
9. Your dream car? peugeot cc.
10. The room you’re in? kitchen.
11. Your ex? booring.
12. Your fear? none.
13. What you want to be in 10 years? reporter pe front.
14. Who you hung out with last night? roxu and hubby.
15. What You’re Not? rabdatoare.
16. Muffins? please.
17. One of Your Wish List Items? floricele pe mana.finnished tattoo.
18. Time? 5:46 PM.
19. The Last Thing You Did? looked at him.
20. What You Are Wearing? pijama.
21. Your Favorite Weather? sunny.
22. Your Favorite Book? toti oamenii sunt muritori.
23. The Last Thing You Ate? Chips.
24. Your Life? weird.
25. Your Mood? excited.
26. Your body? skinny.
27. What are you thinking about right now? politics.
28. Your car? pasat.
29. What are you doing at the moment? this (?).
30. Your summer? weird.
31. What color are your underwear? black&white.stripes.
32. What is the weather like? Sunny.
33. When is the last time you laughed? 2 mins ago.
34. What is on your tv? dunno.

Nume: Miruna
Poreclă: Medeea,Anorecsia
Data nașterii: 6aprilie 1989
Locul nașterii: Ploiesti
Locația curentă: Bucuresti
Culoarea ochilor: albastri
Culoarea părului: acum?blond.pui
Înălțime: 1.78
Greutate: 56
Piercinguri: da
Tatuaje: da
Prieten/prietenă: da.married actually
Vehicul: mda
Fraza cu care tâmpești pe toată lumea: hm..nu stiu.
* Preferate:
Mâncare: creveti in bere
Pub/Disc/Restaurant : pfff.none
Bomboane: toate.te rog
Număr: 6
Culoare: blu
Animal: Pisicile
Băutură: campari
Parte a corpului la sexul opus: hm..
Parfum: nina.by nina.ricci
TV Show : miami ink,l.a. ink, jon&kate+8
Album muzical: cruelty and the beast
Film/Serial: stargate atlantis.si gilmore girls 🙂
Actor/Actriță: milla jovovich

* Asta sau aia:
Pepsi sau Cola : Cola
McDonalds sau BurgerKing : Nici una ..m-am lasat
Ciocolată sau vanilie: caramel 😛
Ciocolată caldă sau cafea: Ciocolata calda
Sărut sau îmbrățișare: depinde de persoana.
Câine sau pisică: pisica
Rap sau punk: clar niciuna.mai bine ma sinucid.
Vară sau iarnă: vara
Comedii sau filme de groază: Filme de groaza
Iubire sau bani: bani.

* YOUR…
Oră de culcare: n-am
Amintirea de care îți este cel mai dor: orice legat de mama
Cea mai bună trăsătură fizică: am?hm.ochii.cred.
Primul gând când te trezești: can i go back to sleep?
Ambitie: la razboi!!
Slăbiciune: eu
Temeri: none
Cea mai lungă relație: 2 ani si 2 luni

* Ai…
Înșelat partenerul: actual?nu. in trecut.da.pe toti
Fost bătut: da
Bătut pe cineva: da
Furat din magazin: da
Fost moart de slab: still am
Pupat pe cineva de sex opus: da
Fost părăsită în ultimul timp: doar de cei care au murit.se pune?

* La un băiat/o fată
Culoarea preferată la ochi: albastri
Culoarea preferată la păr: negru
Scurt sau lung: nu conteaza
Înălțime: pste 1.80
Stil: hm.complicat.
Aspect sau personalitate: Personalitate
Sexi sau drăguț: sexi
Musculos sau foarte slab: FOARTE slab

* La întâmplare:
Ce țară vrei să vizitezi? Anglia
Cum vrei să mori? i can choose??
Ai fost la mall în ultimul timp? nup
Te înțelegi cu părinții? n-am.
Înnebunit după sănătate? haha.good one!
Te găsești atractiv? Nu.
Crezi în tine? Da
Vrei la facultate?: vvreau la inca una
Fumezi? DA
Bei?: mda
Te speli zilnic?: doar pe fata :))
Crezi în dragoste? DA
Cânți? mi s-a interzis prin lege.
Vrei să te căsătorești?: been there,done that. working fine.
Vrei copii?: nu-s prea sigura
Vârsta la care vrei să-ti pierzi virginitatea: too late for that 😛

