din ciclu m-a facut facultatea jurnalist, dar n-as fi in stare sa leg vreo 2 cuvinte coerente sa-mi exprim si eu o parere, ma trezesc si eu vorbind ca un alcoolic intr-un bar unde nu e muzica prea tare si are la masa vreo 2-3 prieteni pe care ii plictiseste.

  1. am fost azi  la TIFF 2010, varianta bucuresti, parcu crangasi. dupa urletele si isteriile mele de la noaptea muzeelor deschise, again2010, varianta bucuresti, m-a dus el sa vad „eu cand vreau sa fluier,fluier”. pareri am auzit multe. de intarziat, am intarziat vreo 20 min. ne-am asezat la vizionat. publicul ..pur romanesc. filmul, nici rau, nici bun. genul de film pe care il apreciezi pt ca e romanesc, de parca am fi fost singurii de pe lume care au avut de suferit de pe urma unui regim politic sau al saraciei. subiect simplu, de genul just pointing the obvious. si ajung sa ma intreb: doar atat putem? nu sunt genul de persoana, nici pe departe-as putea adauga- care sa fie mandra de tarisoara ei, dar totusi. filantropica-genial film.. dar e vorba de cersetori, 4 luni,3sapt si 2 zile-again genial film..dar e vorba de comunism, asta de-l vazushi acum-un puscarias de 18. ce s-a intamplat cu toate valorile tarii noastre? lor de ce nu le facem film? noi de ce nu avem un „eternal sunshine of a spotless min”, un „the soloist” etc?
  2. am fost anu’ asta de cateva ori in vama. doamne ce loc oribil. n-am avut eu bafta sa ma nasc mai devreme sau sa am niste parinti care sa ma care cu ei in vama de cand ma incaltam cu fesu (scuze,tu, ador vorba asta) , dar totusi parca nu era asa acum cativa ani. n-am sa inteleg niciodata placerea asta de fi beat pula toata ziua, de a fi in „la pirati”-singura crasma decenta pt metalari- de la 9 dimineata alaturi de oameni care nu au mai plecat de azi noapte si care dorm pe masa si si-au borat pe pantofi..si eventual pe burta revarsata peste pantaloni. nu inteleg nici imensa placere a unora de a fi chetari cu lunile pe acolo, de a cersi resturi de mancare de la altii si de a se mai si mandri cu asta! poate ca sunt eu mai razgaiata(and god and my friends know i am 😛 ), dar las-o dracu!
  3. am fost la maiden, nu ca as fi vreun fan, dar oamenii aia merita respect pt ce au facut. showul n-a fost nemaipomenit (nu se compara deloooc cu ac/dc’ul care este „cel mai superb” concert pe care l-am vazut vreodata si daca ocazia sa mai vad unu macar la fel de bun pot sa mor impacata) . lume putina, organizare de cacao, atitudine aproape zero, trupetii nu prea si-au dat interesul, sonorizare pauza. trupa din deschidere poate sa mai suga niste cuc! clujul, frumos (trecut la lista cu orase de vizitat cu el de manuta …romantic). dar din nou m-am lovit de oameni. lumea ar fi atat de frumoasa daca nu ar mai exista ei..as in..90% din populatie! nu inteleg de ce esti roacker daca dormi pe jos, daca bei pana cand nu mai poti, ti se face rau si vrei sa te bati cu prietenii tai. nu inteleg de ce in rockoteca nu se poate asculta decat muzica pe care o stie toata lumea, de parca ar fi vreo rusine sa aflii o piesa pe care credeai ca o stii, dar abia acum realizezi cat de bine suna sau sa descoperi o trupa noua.

chiar suntem oameni atat de simplii? ah da..si daca ma intreaba cineva..eu nu ascult nici metal, nici gawf, nici altfel de rock. mi-e rusine cu prea multe.

