era si cazul sa ma mai simt si eu studenta, nu doar o adolescenta maritata care a descoperit ca ii place sa gateasca

nopti pierdute si cate 2-3 examene pe zi.tigara aprinsa de la aragaz. mi-e frig si-l las aprins. beau cola trezita din pahar de plastic,lasat de la fostii chiriasi,iar pe el scrie party.foarte festiv. mai am 3 tigari intr-un pachet de lm(ieftine si scarboase), pe jumatate rupt ca cineva l-a folosit drept filtru.jurnalismul online si filosofia limbajului,retorica aristotetila. toata lumea doarme, iar mie imi vine sa ma duc si sa ma cuibaresc langa el si langa pisoi.

mananc paine cu miere si inca nu mi-e rau. afara e al naibii de toamna si nu stiu unde a zburat vara. cosmin pe frigider..gras.. mai sus scrie bou cu litere de la danonino.fara nicio legatura.

acum un an pe vremea asta?fara nicio legatura. acum 2-3 ani..pe vremea asta?departe.amintiri?melancolie?deloc. nu ma gandesc nici la trecut,aproape nici la viitor. poate doar la „as vizita” si „hai sa mergem”. poate doar la struguri.

incerc sa ma mint.eu nu sunt asa.si totusi..vreau sa ma placi.vreau sa ma iubesti.da.tu.florin.freddy.momoa.motan.rasfatat. fara trecut.doar noi. ah.am uitat.acum era despre mine.doar eu.studenta.restante.nopti pierdute si cate 2-3 examene pe zi.tigara si cola.pe care tu mi le-ai pastrat si mi le-ai lasat in bucatarie stiind ca eu ma voi trezi la 4 sa invat, ca ma voi duce in bucatarie ca sa nu te deranjez. m-as cuibari langa tine. sa te prefaci ca nu te-am trezit si sa ma iei in brate de parca ar fi cel mai natural lucru din lume.cum sa mai visez si la altceva?doar noi.

si-un pic de eu in toata povestea asta? doar cu nesomnul. sa te iubesc doar noaptea cand esti un copil, cand jucam carti si ma trezesti ca sa invat, cand mergi cu mine la examen si imi zici „bravo pitic”.

ah.sa fiu langa tine!

