ai gustat din cafea

ua de care vorbeam astazi de

[dimineata]

ca din cana

in care am scrumat [azi] [ – ] [noapte] dupa

ce ne-am ne-am supt si sarutat pieile

[.]

se rotesc toate

[in jurul meu]

de parca

[as fi]

soarele.

au uitat toti

ca eu sunt doar

[o luna]

,

palida

, rece

si

[dependenta] [ .  ]

scrijeleste

[si tu]

in jurnal

ul meu

cu unghii [murdare]

si arunca

[ -l ]

pe etajera unde

[nu voi uita niciodata]

o tigara.

uneori as vrea

sa fiu toate lucrurile din jurul tau

[ .. ]

pe rand:

as vrea sa fiu cafea

ua din fiecare zi

[ – ]ca sa fii dependent de mine.

as vrea sa fiu tigari

le de dimineata

– ca sa

[ma strangi]

intre buze cu ardoare

[ . ]

as vrea sa fiu tastele

[ laptopul ]ui

[- si]

sa ma atingi [ atat de des.]

as vrea sa fiu trupa aia care iti place si

nu o gasesti pe

nicaieri

– ca sa

[ma cauti cu disperare] .

[jur]

ca uneori as vrea

[chiar]

sa fiu

parul tau de

pe tot corpul

[-si sa te acopar. ]

dar realizez ca…

nu voi fi.

