as vrea sa ma sparg..libera..de stanci de mare. si valurile sa-mi spele craniul si algele sa mi se incolaceasca-n vene. sa ma traga marea dupa ea,departe,adanc. sa-mi guste din intestine pesti cu gurile lor mici.sa ma goleasca.sa-mi lase in urma doar pielea tolanita pe oase.

as vrea ca ploaia sa nu-mi mai decoloreze rosul,ci interiorul.sa fiu ca o panza spalacita,sa vina pictori de biserici si sa-si vare talentul in gandurile mele. mereu mi-am dorit sa fiu un obiect si sa zac pe noptiera cuiva.sa-l privesc cand se trezeste si e fericit,mahmur sau tafnos,sa-l privesc cand face dragoste sau se uita la tv.sa nu ma bage-n seama,iar eu sa fiu un simplu observator.fara sentimente,fara caldura sau temperatura.numai termometru sa nu fiu.sa nu ma iei de pe masa ca sa nu ma atingi cu mainile tale aspre,sa nu ma bagi in gura si sa nu-ti simt buzele si limba si sa nu-ti gust saliva. sa nu ma urc n taxi si sa nu-mi rod buzele dupa gustul tau.sa n mai caut in palma sarutul ala pe care mi l-ai ascuns.

citeste un ziar si prefa-te ca nu exist, ca nu scriu despre tine si ca nu visez inca. ignora-ma.lasa-ma sa mi se dilate pupilele de amar,de drog,de fum,de bere,de plecare.

