un fel de bilet de adio. in 4-5 ore viata mea se va schimba.probabil n-am sa mai gasesc timp pt incursiuni in viata virtuala si probabil blogul meu va muri. deja nu mai am timp sa intru pe net, iar atunci cand o fac este in principal ca sa mai schimb cateva vorbe cu ai mei 3-4 prieteni dragi din strainatate cu care fac planuri sa ne intalnim si ne bubuim creierele cum sa facem, unde sa ne angajam sa strangem bani ca sa calatorim si ..in principal..ca eu sa plec din tarisoara asta mai trista si mai moarta decat blogul meu. tocmai din acest motiv financiar nici nu voi reveni cu serile in fire asa cum am promis. mi-a placut, a fost interesant,a fost o experienta, dar am nevoie de o sursa de venit mai banoasa si mai stabila momentan decat ceea ce imi ofereau serile. asta nu inseamna ca ma voi indeparta complet de muzica,party’uri sau concerte. ba chiar mi s’a cerut sa fiu managerul unei trupe (aw:X, prima mea trupa) asa ca e posibil sa mai auziti de mine si sa va busiti pe la concerte.

astept cu nerabdare minunata iarna si vacanta.. pe care planuiesc sa o petrec ori in suedia ori in olanda, poate chiar in ambele tari, in functie de buget.o sa fac oricum o mie de poze intrucat mai nou sunt posesoarea unui canon :X :X. nu visez zilele astea decat parc,haya(pitbull’u cel genial si iubaret),o sticla de cola,tigari,ceva de rontait si poze.multe multe poze. seara nu strica o companie la baut,iar acea companie este mereu acolo, mereu gata sa ma asculte daca ma deprim, gata sa danseze cu mine, sa ne mucim si sa ne tinem de brat cand mergem pe 70de carari catre un taxi.heh.i love you..all 3 of you.

life aint that bad sometimes.

