hm..concert travka aseara. foarte fain.cuba libre cu doar 5 lei.foarte foarte fain. si concertul urma a fost fain.si grimus…si cel de marti.. ah..si mai sunt atatea. atatea lucruri de facut si de vazut..si atat de putini bani:(

ma gandeam sa scriu si eu un aticol mai „vesel” pt ca am observat ca am prieteni cu care nu vorbesc des, dar care isi fac griji pt mine cand imi citesc posturile.

asa ca , dragii mei, nu va faceti griji. sunt acelasi titirez care alearga dintr-o parte in alta. care nu stie cum sa se mai imparta intre expozitia foto de miercuri si concertul timpuri noi din club A, care spera sa mearga duminica sa faca un fotoreportaj , care spera ca marti sa primeasca bautura moka de la tipii carora o sa le faca fotografii, care abia asteapta sa plece in suedia si totusi ii pare rau ca nu va ajunge sa o felicite pe Irina pt lansarea de carte, care vrea tatuajul pe care promisese andy ca i-l face si care se oftica din cauza ca nu are model care sa ii pozeze goala cu o umbrela 🙂 , aceeasi rasfatata care vrea curelusa pt billy idol cu fluturasi, carti, obiectiv nou, geaca de iarna, bocanci imblaniti, macar un card de 8gb, draperii si praituri.

erm.. nu sunt buna la posturi de genu. but u got the point, right?

