pt ca sunt sarbatori..si a fost moshu ..pt cei cuminti… this is what happend to my wish list:

  • n-am fost la concert cradle, dar am fost la multe altele
  • n-am primit the goospel of filth, dar am primit alta(thanks!!!)  si mi-am mai luat si singura cateva
  • n-am vizitat 273 de locuri din romania, dar am fost in ciulnita =)) [inner joke.. ]
  • nu mi-am luat bocancii de la dr.martens, dar cred ca o sa imi iau ceva din suedia.
  • n-am fost inca in londra, dar cred ca o sa ma duc la doi nebuni in anglia dupa licenta sau poate inainte.. mai vedem
  • nu mi-am facut tatuaje, dar cred imi fac foarte curand unul
  • nu mi-am deschis bar, dar am hoinarit in multe 😛
  • nu mi-am mai cumparat un pat „al nostru”, ci m-am mutat si mi-am facut patul cu altcineva..si mi-e mult mai bine
  • nu mi-am luat fake ear expander, dar am gasit la rebel soul exact ce imi doream si o sa mi-l fac singura cadou de mos
  • nu mi-am luat rochita cu russina circle, dar mi-a cumparat ire alta (thanks!!!)
  • inca nu stiu daca merg duminica sa fac fotoreportajul, dar sunt sanse (keeping fingers crossed)
  • nu am gasit inca model care sa imi pozeze goala cu o umbrela, dar cred ca voi avea sa posibilitatea sa pozez multe altele si in alte ipostaze :> (again,keeping fingers crossed)
  • n-am gasit curea pt aparat cu fluturasi..si nu cred ca gasesc, dar am gasit o inlocuitoare pe care m-ar bucura sa o am
  • nu mi-am luat inca obiectiv nou, dar mai am rabdare [patience is a virtue..]
  • nu mi-am luat geaca de iarna…si aia chiar imi trebuie!!!!dar cred ca fur una de la sormea
  • nu mi-am luat draperii, dar am schimbat perdeaua si momentan sunt happy asa
  • nu mi-am luat prajituri, dar cineva m-a rasfatat cu ciocoalata [thanks!!]
  • nu mi-am luat un sony, dar mi-am luat un canon mai bun si de care sunt profund indragostita
  • nu mi-am luat ghizdanel pt billy idol, dar am primit a big bag for him (not it, him) -[thanx!!]
  • nu mi-am luat card de 8gb, ci am primit unul (thanks!!! )
  • si am ubuntu mic 🙂 [si daca cineva vrea sa ii faca o poza draguta cu obiectivu ala wide poate il pun pe blog]
  • si-am mai primit si farduri dragute din italia[trebuia sa te mentionez si pe tine aici,nu?thanks!]

otherwise.. well.. sunt groaznic de racita.. dar am primit pastile(again, thanx!) ..ah..si tocmai mi-am amintit ca am primit si prajituri.. cu nuca:X ..and again and again.. thanks!, maine daca nu e prea inundat fire’ul le voi fi pe acolo pt niste foto, miercuri la 7 expozitie si apoi concert la 11..poate mai ajung si acasa inainte sa rasara soarele 🙂 , joi – RLUG [im into geeks now :P] ,iar poze, vineri..bleh, iar doctor, zi trista.. asta daca nu ma vad cu cineva si facem prostii, sambata dimineata naspa, apoi poate tragem o betie.. in caz ca nu merg duminica la fotoreportaj 🙂

ma gandeam sa ma apuc iar de desenat, dar mi se pare trist ca nu mai am ce exprima.

mi-au plecat depresiile? sau poate doar mi-au amortit gandurile de la frig. poate ca am incetat sa te privesc cum ma privesti si sa-n ochii tai sa te vad tot pe tine. poate ca mi-a venit oglinda noua, grizonata, care ma priveste si-am incetat sa te mai vad. sau poate in atatea beri si spitale am devenit altruista. sau atat de egoista incat nu mai existi, nu mai exista, nu mai existati, ci doar eu, intre patru pereti sa ma privesc doar eu, sa ma disec si sa ma privesc din toate unghiurile pana ajung sa ma iubesc.

