te citesc.imi place ca asculti muzica mea, desi uneori ma intreb de ce o faci. mi-ar fi atat de usor sa ma reindragostesc de tine in acest decembrie, la un an dupa ce a inceput totul. camin,raport,platit de gardieni…”te iubesc” in timp ce ma inselai si motive. as vrea sa pot plange dupa tine si sa spun cat imi e de dor sa ma tii in brate, cat imi lipsesc sarutarile tale si cuvintele frumoase. dar nu stiu daca sunt ale tale gesturile ce ma fac atat de melancolica. dar esti si tu pe undeva pe acolo…alaturi de toti ceilalti.

dar pe tine nu te vizez.am momente uneori cand mi te imaginez in brate alteia si ma prefac ca ma doare. dar nu simt nimic. imi doresc sa fii iubit asa cum eu nu am putut sa te iubesc, imi doresc sa gasesti tot ceea ce eu m-am prefacut ca iti ofer. dar nu as vrea sa mai iubesti alta la fel ca pe mine. ma chinuie gandul ca i-ai putea spune si alteia:” hai sa ne casatorim” sau „imi doresc atat de mult un copil cu tine”.

sa nu cresti niciodata si sa nu te maturizezi.sa nu devii o partida buna si sa nu-ti gasesti jumatatea.ramai asa..caci mi-ar fi atat de usor sa ma reindragostesc de tine..poate am sa ajung sa te iubesc.vreodata.in trecut.

