scriu postul asta mai mult pentru ca a fost promis, nu pentru ca ma simt in stare sa scriu. abia am venit de la fotoreportajul pe care l-am asteptat cu nerabdare si sunt inghetata,obosita..si inca mai aud rasete de copii.

first of all…am fost in fire, desi inuandat inca arata ok.am facut fotografii, au iesit chiar faine si abia astept sa fac cd’ul si sa aflu si parerea celorlalti. miercuri am fost prea racita ca sa mai merg la expozitie,dar din fericire inca mai am sanse sa o prind. n-am fost nici la concertul timpuri noi..nu pot spune ca il regret prea mult. am fost in schimb pt prima data in el dictador si am baut 4 coktailuri gratis , ne-am facut muci si am dansat pe muzica dubioasa(pt mine). a fost chiar fain si ne-am distrat.joi am fost la intalnirea de geeksi, care a fost chiar faina. VREAU SA INVAT SA DESENEZ IN INKSCAPE!! 😀 ..da, am o noua pasiune, sunt curioasa cand imi mai fac timp si pt ea. daca vreti sa aflati mai multe intrati aici : http://wiki.lug.ro/%C3%8Ent%C3%A2lnirea_RLUG_Decembrie_’10 sau aici http://nicubunu.blogspot.com/2010/12/rlug-meet-december-2010.html si pentru poze pe http://forum.fedoraproject.ro/gallery/thumbnails.php?album=50 .. si ca sa fac misto de mine si de profu.. normal..poza cu cele mai multe views:

geeks are a bunch of pervs 🙂

in ploiesti am ajuns super tarziu, dupa un drum lung cu trenul, unde am fumat cu nasu in compartiment. am ajuns acasa pe la vreo 5 dimineata. am reusit performanta sa ma sparg din jumatate de joint fumat in 2 si sa ma tina vreo 6 ore :)) sunt geniala.vineri am facut coliva si am dormit ca un prunc. sambata am fugit la bucuresti seara si am baut.am castigat un pariu si am pierdut altul (nu ca mi-ar parea rau :P), iar duminica am fost la slobozia. de fapt..de acolo vin. am cumparat chestii pt copii, ne-am dus la ei, profu s-a jucat cu ei si a devenit prietenul lor cel mai bun, eu m-am prefacut ca sunt pe plaja la mare si sa nu urla nimeni in capul meu. pt cei carora le plac copii si vor sa ii ajute organizatia e.m.m.a, fondata de bianca brad este ideala. pt ca am fost acolo si am vazut, pot sa spun ca merita! iar bianca brad este o scumpa si o frumoasa. and she gave me sweets so ill love her forever  [ http://www.organizatiaemma.ro/ ]

fotografii de la evenimente o sa pun in curand.acum sunt inghetata si ma asteapta si pe mine o cada fierbinte si plina de spuma ca sa ma relaxez.

si-am sa-ti mananc toata ciocolata si sufletul si gesturile si vorbele tale si copilariile. am sa musc din tine si am sa te strivesc intre dinti si masele pana cand n-ai sa mai existi pt nimeni, dar mai ales pentru mine. si n-am sa ma mai ascund in spatele sticlei,al fierului si plasticului, pentru ca n-ai sa ma mai vezi,n-ai sa ma mai vrei, iar eu voi fi din nou.

