este noaptea caderii pe o luna albinotica,unde norii se topesc in febra mea ascunsa. plecata dintre voi, va privesc. din spatele lentilei mele groase-care incet incet imi penetreaza globul ocular si-mi indeasa ochiul in spatele gandirii- va retin zambetele. abia mai tarziu,intr-o singuratate difuza va privesc si va modific asa cum as vrea eu sa fiti.si-ajung sa traiesc intr-o lume perfecta mie. sunteti pacatosi pana si in oase si-n carnea stricata,iar zambetele sunt scrijelite cu lama.toti sunteti falsi,tristi si obsedati in lumea mea perfecta. va dau vise si sperante . gunoiul meu din geanta este doar al vostru..si va bucurati de el ca de cadouri de craciun. va multumesc usor cu degete lungi,apasand unde trebuie,rotind,rasucind.aproape ca m-am plictisit. astept sa se schimbe decorul,astept plecarea. astept sa nu ma mai intorc la voi si sa-mi fie dor.ah,dorul.abia astept sa raman doar cu el si sa ma prefac ca il simt,sa va mint si sa va amagesc. te vezi aici? te gandesti ca esti tu cel din povestea mea? si ai dreptate.de tine vorbesc.de tine, de el, de ea, de cel de ieri,de cel din weekend,de cel de la telefon,de cel de langa mine, de cea de langa mine, de cea de la telefon, de cea din weekend, de cea de ieri, de el, de el, de el, de tine, de mine.

imi atarn plictiseala  in asteptare de plecare. iar pe voi,personalitati patetice de sticla, am sa va agat in bradul meu..si poate am sa va colorez.sunteti atat de banali in lumile voastre mici,iar eu am sa va sfarm doar scapandu-va din mana.cersiti imbratisari, am sa intarzi sa vi le ofer,ma amuza.

esti tot ,nu-i asa?transparent

